English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان خبر داد

برگزاری رویداد دورخیز نوآورانه با هدف بکارگیری هوش جمعی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از برگزاری رویداد دورخیز نوآورانه با هدف بکارگیری هوش جمعی در حل اساسی ترین مشکلات جامعه در حوزه های صنایع دستی ، میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای برنا و شتاب دهنده تک از نهم تا یازدهم اسفند ماه سالجاری در استان کردستان خبر داد.

برگزاری رویداد دورخیز نوآورانه با هدف بکارگیری هوش جمعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سید جمیل احمدی از برگزاری رویداد دورخیز نوآورانه با هدف بکارگیری هوش جمعی در حل اساسی ترین مشکلات جامعه در حوزه های صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری در استان کردستان خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان زمان برگزاری این رویداد نوآورانه با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای برنا و شتاب دهنده تک را نهم تا یازدهم اسفند ماه سالجاری در استان کردستان اعلام نمود.

احمدی فضای کسب و کار امروز را یکی از پیشروترین دوران در برنامه ریزی برای بهبود برشمرد و اظهار داشت : رشد فعالیت های کسب و کاری جدید در قالب استارت آپ ها از اولویت های اصلی در بازار جهانی امروزه می باشد.

وی افزود :دورخیز بر روی حل مسائل و مشکلات موجود در بازارها و صنایع مورد نظر متمرکز است که  در نتیجه امکان سرمایه گذاری و حمایت مستقیم توسط کسب و کارهایی که مشکلاتشان توسط استارتاپ ها حل شده است وجود دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان بیان داشت : در فضای دورخیز استارتاپ ها چالش های به روز و نیازهای بازارها، کسب و کارها و سرمایه گذاران شکل داده می شوند و در این راه از حمایت های شتاب دهنده ها بهره مند می گردند.

احمدی هدف از برگزاری این دورخیز نوآورانه را خلق ثروت و اشتغال زایی ارزش آفرین ، بهره گیری از خردجمعی در قالب جمع سپاری برای حل مشکلات جامعه و  ایجاد تعامل ساختار یافته میان کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان و سازمان ها برشمرد .

در ادامه این مقام مسئول  یادآور شد : در همین راستا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در جهت حمایت از کارآموزان و ارتقای سطح توانمندی و ایده پردازی آنها با حمایت از 20 نفر از کارآموزان خود جهت حضور در این رویداد اقدام نموده تا بتوانند نقش تاثیرگذاری را در بهبود فضای آموزشی کسب نمایند.

همایش دورخیز نوآورانه

گفتنی است این رویداد در تاریخ های نهم لغایت یازدهم اسفند ماه سالجاری در خانه کرد برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت www.doorkhiz.com/kurdistan اقدام به ثبت نام نمایند و به راه حل های برتر در این رویداد ،با اهداء جوایز نفیس تقدیر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه