English

فرماندار شهرستان بویراحمد:

مدیران بویراحمد در جذب اعتبارات سهل‌انگاری نکنند

فرماندار بویراحمد گفت: مدیران شهرستان بویراحمد در جذب اعتبارات سهل‌انگاری نکنند.

مدیران بویراحمد در جذب اعتبارات سهل‌انگاری نکنند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، شاهرخ کناری ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تسلیت جانباختگان تعدادی از هموطنانمان در سانحه هوایی یاسوج، اظهار کرد: امیدوارم با همکاری همه نهادها و تیم‌های امدادی هر چه سریع‌تر پیکر جانباختگان به دست خانواده‌های دغدار آن‌ها برسد که بیش از این شرمنده خانواده آنان باشیم.

در ادامه بحث توزیع اعتبارات برای پروژه‌های مختلف شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه مدیران نباید در جذب اعتبارات و گرفتن حق شهرستان بویراحمد سهل‌انگاری کنند، اظهار کرد: مدیران به گونه‌ای در جذب اعتبارات عمل نکنند که بعداً رسانه‌ها تیتر بزنند که مدیران شهرستان بویراحمد توان دفاع از حق و حقوق خودشان را ندارند، لذا باید پیگیر اعتبارات شهرستان بویراحمد باشید تا حقی از این شهرستان ضایع نشود.

کناری با اشاره به مکاتبه‌ای که از سوی فرمانداری بویراحمد برای مدیران کل ارسال شده، افزود: از مدیران‌کل خواسته‌ایم که سهم کل اعتباراتشان و شهرستان بویراحمد را مشخص کنند تا بتوانیم پیگیر اعتبارت این شهرستان باشیم.

 

وی افزود: به مدیران کل تاکید کرده‌ایم که باید سهم اعتبارات شهرستان بویراحمد به طور دقیق مشخص و روشن باشد و این را مرتب پیگیری خواهیم کرد.

کناری گفت: مدیران‌کل سهم اعتبارات شهرستان بویراحمد را برای رسانه‌ها و اطلاع عموم مردم شفاف‌سازی کنند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه اگر مدیری به دنبال احقاق حق شهرستان بویراحمد از اعتبارات نرود، من می‌دانم و آن مدیر، تصریح کرد: برخی مدیران نسبت به جذب اعتبارات کم‌کار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: هم‌اینک ۵۱ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال از سال گذشته تا کنون تعریف شده است.

کناری ادامه داد: مجموع اعتبارات شهرستان بویراحمد از محل‌های مختلف (نفت، ملی، استانی، توازن، درآمدهای استانی و ...) در بودجه سال ۹۶، ۹۴ میلیارد تومان هست.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد با انتقاد از مسوولان بنیاد شهید، اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ میلیون تومان به اداره بنیاد شهید شهرستان بویراحمد جهت خرید خودرو، اختصاص دادیم که مسوولان بنیاد شهید اعلام کردند ما این پول را نیاز نداریم و آن را در پروژ دیگری استفاده کردند.

وی افزود: نباید اعتبارات شهرستان برای پروژه‌های استانی استفاده شود و این پذیرفتنی نیست.

کناری با بیان اینکه پل اول بشار یاسوج عمرش به پایان رسید، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتباراتی را برای مقاوم سازی پایه‌های این پل درنظر گرفته شد.

همچنین در این نشست کرامت‌الله فرج‌زاده معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان بویراحمد در این نشست با انتقاد از کم‌کاری برخی ادارات، اظهار کرد: بسیاری از اعتبارات کانالیزه شده به سمت برخی از شهرستان‌ها سرایز شده‌اند که نمی‌خواهیم در این جلسه نامی از آن‌ها ببریم، اما امیدوارم مدیران شهرستان بویراحمد پیگیر حق شهرستان خودشان باشند.

فرمانداری بویراحمد

کل اعتبارات شهرستان بویراحمد ۹۴ میلیارد تومان است

کرم‌زاده نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه کل اعتبارات شهرستان بویراحمد (نفت، ملی، استانی و ...) ۹۴ میلیارد تومان است که از اعتبارات نفت یکی از شهرستان‌ها کمتر هست.

وی تصریح کرد: به هیج وجه نباید اعتبارات شهرستان در پروژه‌های استانی استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه