English

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان خبر داد

آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در اصفهان

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: طرح تشدید کنترل، نظارت و بازرسی مراکز و اماکن حساس تهیه و توزیع مواد غذایی در استان اصفهان آغاز شد.

آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسین صفاری بیان کرد: در طرح بسیج سلامت نوروزی در اصفهان 70 گروه بهداشتی ثابت و سیار در قالب گروه کارشناسان بهداشت محیط با بازدید از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی، بر سلامت عرضه مواد غذایی نظارت می کنند.

وی افزود: 62 هزار مرکز تهیه وتوزیع و فروش مواد غذایی در استان اصفهان فعالیت می کنند ، که بیشترین نظارت کارشناسان بهداشت محیط تا پایان تعطیلات نوروزی برنحوه عملکرد بهداشتی حدود 18 هزار واحد آن مراکز حساس شامل رستوران، اماکن طبخ غذا بین راهی و مراکز تهیه و عرضه شیرینی وآجی و طباخی است.

طرح بسیج سلامت نوروز

تامین سلامت مسافران نوروزی در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان تامین سلامت مسافران نوروزی در استفاده از مواد غذایی بهداشتی را مهمترین هدف اجرای این طرح دانست و گفت: در طرح نوروزی 96 ، بیش از 15 تن موادغذایی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته از مراکز تهیه وتوزیع و عرضه مواد غذایی و رستوران ها در استان اصفهان کشف و معدوم شد و متصدیان  710  واحد متخلف هم به مراجع قانونی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه