English

در نهمین روز از سانحه هوایی یاسوج؛

دو تیم به محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج اعزام شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام دوتیم 4 نفره هلال احمر و ارتش به محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج خبر داد.

دو تیم به محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج، «عزیز فیلی» افزود: دو تیم 4 نفره با دو فروند هلی کوپتر به ارتفاعات دنا اعزام شدند تا جایی که امکان داشته باشد این تیم‌ها پیاده می‌شوند و بقیه راه را به‌صورت پیاده طی می‌کنند تا به محل حادثه برسند.

وی اظهارکرد: این دو تیم برای بررسی وضعیت منطقه جهت جستجو و انتقال اجساد جان باختگان سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج اعزام شدند و در صورتی که بتوانند از اجساد با خودشان به پایین انتقال خواهند داد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز صبح برای چند ساعت هوا در ارتفاعات دنا مساعد بود که به همین خاطر بالگردها برای ایجاد کمپ به چهار نقطه نیرو هلی برن کرده‌اند و قرار است در ارتفاع ۳۱۰۰، ۳۵۰۰، ۳۹۰۰ و ۴۵۰۰ متری چهار کمپ ایجاد شود.

فیلی تصریح کرد: این تیم‌ها درصورتی که هوا مساعد باشد تا ساعت 12 با هلی کوپتر به پایین انتقال داده می‌شوند و در صورتی که هوا مساعد نباشد به‌صورت پیاده بر می‌گردند.

نیروهای مردمی بدون هماهنگی با نیروهای امدادی به محل حادثه نروند

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مردمی بدون هماهنگی با نیروهای امدادی به محل حادثه نروند، ادامه داد: شب گذشته 7 نفر نیروی مردمی و محلی بدون هماهنگی با نیروهای امدادی به منطقه محل حادثه سقوط پرواز تهران- یاسوج عزیمت کردند که هم اکنون نگران وضعیت این افراد هستم و تیم‌های امدادی در حال جستجوی آن‌ها نیز هستند.

کوه دنا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باز هم از مردم و نیروهای محلی درخواست می‌کنم که بدون هماهنگی با مسئولان و نیروهای امدادی به محل سقوط پرواز تهران- یاسوج صعود نکنند چراکه هم خود را به خطر می‌اندازند و هم زحمت تیم‌های امدادی را بیشتر می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه