English

با هدف اشاعه فرهنگ بیمه ای در جامعه؛

دانش آموزان گیلانی از پنج شعبه تامین اجتماعی در استان بازدید کردند

بیش از یکصد دانش آموز استان گیلان در پنج شهر با حضور در شعب تامین اجتماعی از نزدیک با فضای کاری در این واحدها آشنا شدند.

دانش آموزان گیلانی از پنج شعبه تامین اجتماعی در استان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان و نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه تامین اجتماعی گیلان، در نخستین روز از اجرای طرح بازدیدهای دانش آموزی، بیش از یکصد دانش آموز گیلانی در پنج شهر املش، صومعه سرا، ماسال، شفت و چابکسر با حضور در شعب تامین اجتماعی از نزدیک با فضای کاری در این واحدها آشنا شدند.

دراین طرح که با هدف شناخت بیشتر فرزندان میهن اسلامی با مفاهیم و مصادیق بیمه های اجتماعی و تعهدات و مقررات تامین اجتماعی با همکاری سازمان دانش آموزی استان برگزار می شود نقش و اهمیت تامین اجتماعی در جامعه به منظور برقراری عدالت و استقرار آرامش خاطر و امنیت روانی برای نیروهای مولد توسط همکاران تشریح و انواع تعهدات و خدمات تبیین شد .

بازدید دانش اموزان گیلانی از شعب بیمه تامین اجتماعی در گیلان

برگزاری مسابقات فرهنگی بیمه تامین اجتماعی گیلان ویژه دانش آموزان

امیررضا زندی فر رئیس اداره روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان با اشاره به مطلب فوق، افزود: این طرح برای دومین سال متوالی و به منظور ترویج و گسترش بیمه اجتماعی و فرهنگ سازی در بین دانش آموزان توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان کلید خورده و به منزله تبلوری از گام های بلند تامین اجتماعی در توسعه و رونق آشنا نمودن شهروندان با حقوق و مقررات بیمه ای است.

رئیس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک هزار دانش آموز گیلانی در قالب حدود ٤٠ بازدید از این طرح برخوردار شدند، اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله «خاطره ای از یک روز به یاد ماندنی در تامین اجتماعی» و مسابقه نقاشی «نگاه من به تامین اجتماعی» از جمله برنامه های پیش بینی شده در کنار اطلاع رسانی های آموزشی از طریق بسته های آموزشی فرهنگی به دانش آموزان است.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان هفته جاری قریب به ٢٠ بازدید در شهرهای مختلف استان برگزار شده و در شهر رشت با حضور مدیران کل تامین اجتماعی و آموزش و پرورش و ریاست سازمان دانش آموزی گیلان انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی