English

امام جمعه ساری:

باید مسئولان با اخلاگران برخورد کنند و ملاحظه ای به خرج ندهند

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه کشور نیازمند امنیت است و مردم امنیت را دوست دارند خواستار برخورد قاطع با اخلالگران در جامعه شد.

باید مسئولان با اخلاگران برخورد کنند و ملاحظه ای به خرج ندهند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری با اشاره به اقدامات داعشی برخی فرقه ها و گروه ها در کشور تاکید کرد: کشور نیازمند امنیت است و مردم امنیت را دوست دارند خواستار برخورد قاطع با اخلالگران در جامعه شد.

وی با تاکید بر اینکه ملاحظه و رافت اسلامی دیگر تمام شد است گفت: باید مسئولان با اخلاگران برخورد کنند و ملاحظه ای به خرج ندهند.

امام جمعه ساری همچنین با گرامیداشت ایام فاطمیه به درس های این ایام اشاره و اضافه کرد: مسئله ما با جهان کفر، مکتبی است و ایام فاطمیه به ما درس داد تا برای ارزشها دفاع کنیم و بایستیم و جنگ ما با دشمن، جنگ کوثر و ابتر است.

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را بهت زده کرده است

آیت الله طبرسی همچنین با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به تبلیغات گشترده دشمنان برای عدم حضور در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مردم، دشمنان را بهت زده کرده است.

مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری به خرج دهند

وی با بیان اینکه به رغم وجود مشکلات از جمله بیکاری و گرانی مردم به ارزشها و نظام اسلامی علاقمند هستند گفت: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و برای رفع مشکلاتشان تلاش بیشتری به خرج دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه دشمنان چشم دیدن استقلال و امنیت کشور را ندارند به برخی اغتشاش ها از جمله فتنه سال ۸۸ و اقدام داعشی برخی دراویش اشاره و اضافه کرد: دشمنان برای اینکه امنیت را از بین ببرند اقدام به ایجاد داعش کرده اند.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش درگذشت شهادت جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس حاج مصطفی علمدار و پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفت و از حضور پرشور مردم در آیین تشییع شهدای گمنام قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی