English

استقبال جهانی از انیمیشن کرمانشاهی " من پهلوانم"

انیمیشن کرمانشاهی بانام " من پهلوانم" طی چند ماه اخیر در شبکه‌های اجتماعی جهانی کورد توجه بسیار بالا و توجه ویژه علاقه‌مندان و متخصصان عرصه پویانمایی در بخش‌های بین‌المللی قرارگرفته است.

استقبال جهانی از انیمیشن کرمانشاهی " من پهلوانم"

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، انیمیشن کرمانشاهی " من پهلوانم" کاری است بومی از هنرمندان کرمانشاهی که پس از سال‌ها فعالیت، ممارست و تلاش توانسته‌اند انیمیشن کرمانشاهی با بازخورد جهانی را تولید و عرضه کنند.

سریال انیمیشن "من پهلوانم" روایتگر داستان‌هایی است که در اواخر دوره قاجار و در کرمانشاه می‌گذرد و درواقع زبان حال دغدغه‌ها، ارزش‌ها و دیدگاه‌های دیار فرهنگ و تمدن با به‌کارگیری معماری خاص آن دوران و با استفاده از عکس‌های قدیمی و بقایای به‌جامانده بناها طراحی‌شده است.

با توجه به نگاه ویژه جهانی در حوزه صنعت انیمیشن و البته قدرت بسیار بالای این آثار هنری و خلاق بر اذهان، سبب شد که کارشناسان و علاقه‌مندان به تولید و خلق انیمیشن کرمانشاهی، سال‌ها تلاش خود را معطوف به ساخت این اثر هنری کرده و با انتشار انیمیشن" من پهلوانم" گوشه‌ای از تمدن کهن کرمانشاه در شبکه‌های بین‌المللی منعکس گردد.

انیمیشن کرمانشاهی

بر پایه این گزارش تهیه‌کننده سریال انیمیشن کرمانشاهی" من پهلوانم" امیر محمدی، کارگردان کامران رضایی و نویسنده فیلم‌نامه محسن مرادی از نام‌آوران و هنرمندان به نام کرمانشاهی هستند.

طراحی کاراکتر را روزبه فتاحی، مدیریت مدل‌سازی و بافت دهی را حدیث پاک‌نیت، مدل‌سازی را مریم زرتاب، خدیجه احمدی و مریم محبت بر عهده داشتند.

گفتنی است که از سایر عوامل سازنده انیمیشن کرمانشاهی " من پهلوانم" می‌توان به مدیر رندرو نورپردازی سجاد شیرزادی، مدیر صدا فرزانه رنجبری، حسین حیدری و علیرضا شمسی، موسیقی وحید نظری کرمانشاهی، انیماتور مرتضی جعفرزاده، هوشیار قادری، سهیل منصوری و عباس حمیدی اشاره کرد، همچنین تنظیم کاراکتر در محیط توسط علی شیرزادی، موشن کپچر و انیمیت توسط سید نواب موسوی و ریگ با میثم ایمانی انجام شده و روابط عمومی این مجموعه را نیز محمدعلی فدایی بر عهده داشته است.

سریال انیمیشن کرمانشاهی " من پهلوانم" در سیزده قسمت و مجری طرح گلا استودیو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی