English

عضو شورای شهر تبریز اعلام کرد:

قیام ۲۹ بهمن برند تبریز و آذربایجان است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه نقش تبریز و آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی بدیل بود ، گفت: قیام مردم آذربایجان باعث تداوم حرکت انقلابی مردم علیه رژیم شاه شد.

قیام 29 بهمن برند تبریز و آذربایجان است

"فریدون بابایی اقدم" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در تشریح اهمیت قیام 29 بهمن تبریز اظهارداشت: مردم غیور آذربایجان به دعوت مراجع دینی برای بزرگداشت چهلم شهدای شهر قم در روز 29 بهمن سال 1356 باردیگر نقش بسزایی در تاریخ ملی ایران ایفا نمودند که تداوم این حرکت باعث به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند ایران در بهمن سال 57 شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه با گرامیداشت یوم الله 29 بهمن ؛‌ افزود : 29 بهمن به نام مردم تبریز و آذربایجان ثبت شده و این روز فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان های امام ،‌ رهبری و شهدا است.

وی با اشاره به دیدار همه ساله مردم آذربایجان با رهبر انقلاب یادآور شد:‌ ملت غیور آذربایجان همه ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سالگرد این روز تاریخی به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند که این اقدام فرهنگی از زمان حضرت امام خمینی آغاز و ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری موج،‌ فریدون بابایی اقدم در خاتمه پایان ایام الله دهه فجر تا 29 بهمن را آغاز فرصتی ارزشمند برای معرفی مجاهدت ها و رشادت های آذربایجانی ها در کشور دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه