English

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان:

بهبود رتبه سواد آموزی هرمزگان در جذب سواد آموزان/ سواد آموزی هرمزگان رتبه چهارم کشوری در جذب سواد آموزان را کسب کرد

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : پس از جذب مجدد سواد آموزان، هرمزگان رتبه چهارم کشوری را کسب کرد.

بهبود رتبه سواد آموزی هرمزگان در جذب سواد آموزان/ سواد آموزی هرمزگان رتبه چهارم کشوری در جذب سواد آموزان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج،مرتضی آخش جان با اشاره به بهبود رتبه سواد آموزی هرمزگان در جذب سواد آموزان گفت : برای توانمند سازی حوزه سواد آموزی، در نظر داریم همایشی با حضور همه ی مسئولین و کارشناسان سواد آموزی استان برگزار کنیم.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود : هدف از برگزاری این همایش ایجاد انگیزه در کارشناسان حوزه سواد آموزی است.

وی افزود :حوزه سواد آموزی نسبت به سایر حوزه های آموزش و پرورش سخت تر است زیرا این عزیزان هم صبح  و هم عصر ها مشغول فعالیت و نظارت و کنترل بر کلاس ها هستند.

آخش جان بیان کرد : این همایش تفریحی آموزشی خواهد بود و به گونه ای برگزار می شود تا از تجربیات همدیگر استفاده کنیم.

سواداموزی

رتبه چهارم کشوری در جذب سواد آموزان را کسب کرد

معاون مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد : در سال 96 توانستیم رتبه چهارم کشوری در مرحله جذب سواد آموزان را کسب کنیم که نسبت به مدت مشابه پارسال، 9 پله صعود داشته ایم.

وی افزود : این موفقیت مرهون تلاش و همت بلند همکاران در حوزه سواد آموزی است که جا دارد از آنها و مجموعه آموزش و پرورش استان تشکر کنم.

آخش جان با بیان اینکه برای سال آینده در حال تدوین برنامه های سواد آموزی هستیم تصریح کرد: تا امروز سه جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی که به ریاست استاندار محترم برگزار می شود و به معاون سیاسی و امنیتی استانداری تفویض شده است برگزار کرده ایم و چهارمین جلسه ی آن با هدف هماهنگی دستگاه های اجرایی جهت مشارکت در امر ریشه کنی بی سوادی در اسفند ماه برگزار می شود .

معاون سواد آموزی هرمزگان عنوان کرد در سال جاری طرح های ابتکاری متعددی برای افزایش جذب بی سواد از جمله : تشکیل کمیته سواد آموزی روستا ها، اجرای طرح مدیران همیار حوزه سواد آموزی، اجرای طرح ارزیابی فرمانداران و اختصاص ارزشیابی کارکنان به امر سواد آموزی، اجرای طرح تحت پوشش بردن روستاهای اطراف بنگاه های اقتصادی توسط آنها برگزاری کلاس های سواد آموزی بر روی شناورهای محلی، اجرای نشست کتابخوان سواد آموزی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه