English

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان :

کشف تصرف ۲۰ میلیارد ی اراضی دولتی در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از کشف تصرف حدود 20 هزار متر از اراضی دولتی توسط اداره مبارزه به جرایم اقتصادی پلیس آگاهی خبر داد.

کشف تصرف 20 میلیارد ی اراضی دولتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عبدالمجید کرمی با اشاره به کشف تصرفات 20 میلیاردی اراضی دولتی در هرمزگان عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر این که یک شرکت راهسازی اقدام به تصرف اراضی دولتی در شهر بندر عباس کرده، پیگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

تصرف اراضی دولتی

تصرف 20 هزار متر از اراضی دولتی در هرمزگان

وی افزود: در بررسی این پرونده و پس از جمع آوری مستندات و هماهنگی با مراجع قضایی و انجام کار کارشناسی مشخص شد 20 هزار متر از اراضی ملی تحت تصرف در آمده است.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش ریالی ملک مورد تصرف از سوی کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده، اظهار کرد: در ادامه به دستور مقام قضایی دستور رفع تصرف اراضی صادر و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی نماینده دادستان و سایر مراجع ذی صلاح اقدام به رفع تصرف از متصرفات دولتی نموده و اراضی تحویل نماینده شاکی شد.

سرهنگ کرمی به منظور مقابله با این مشکل همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی را الزامی دانست و تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریتهای پلیسی تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن با متخلفان و هنجار شکنان برابر قانون برخورد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه