English

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد:

بالغ بر ۷۰ درصد فعالیت‌های شهرداری مشهد در حوزه سلامت بوده است

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: به دلیل نگرانی‌های موجود در بحث آلودگی هوا و سلامت مردم سرانه فضای سبز را به ۱۵ متر افزایش می‌دهیم و بالغ بر ۷۰ درصد فعالیت‌های شهرداری مشهد در حوزه سلامت بوده است.

بالغ بر ۷۰ درصد فعالیت‌های شهرداری مشهد در حوزه سلامت بوده است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،خلیل‌الله کاظمی در مراسم افتتاح اتوبوس دیابت مشهد، اظهار کرد: با نگاه و تدوین یک برنامه جامع نگاه به موضوع سلامت شهروندان مورد توجه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد بوده و یکی از کمیسیون‌های این شورا هم روی محوریت سلامت کار می‌کند و در حوزه کاری معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد این رسالت و مسئولیت تعریف شده است.

وی افزود: امروز در کلان‌شهرهای کشور از جمله مشهد دچار نگرانی‌هایی همچون رشد شهر نشینی، مشکلات ترافیکی، آلودگی هوا، استرس بالا و غیره شده‌ایم که سلامت زائران و مجاوران امام رضا(ع) را به خطر می‌اندازد و وظیفه خود دانستیم در حوزه سلامت به شکلی جدی‌تر ورود پیدا کنیم.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۷۶ روز ناسالم را گذرانده‌ایم، خاطرنشان کرد: به دلیل نگرانی‌های موجود در بحث آلودگی هوا و سلامت مردم سرانه فضای سبز را به ۱۵ متر افزایش می‌دهیم و بالغ بر ۷۰ درصد فعالیت‌های شهرداری مشهد در حوزه سلامت بوده است.
اتوبوس دیابت

کاظمی تصریح کرد: معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد تمام همت و توان خود را در حوزه سلامت زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها خواهد داشت و در این خصوص آماده همکاری با مجموعه‌های مختلف در این حوزه بوده است تا با مشارکت و همکاری میان‌بخشی گامی موثر در حوزه سلامت برداریم.

وی با اشاره به رشد قابل توجه فعالیت‌های شهری در حوزه سلامت، تاکید کرد: فعالیت‌های حوزه سلامت معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد نسبت به سال گذشته رشدی بیش از ۳ برابری داشته است، هرچند که این هم مطلوبمان نیست و با هدف ترسیم شده هنوز فاصله داریم که این فاصله تا تلاش جمعی و گروهی کمتر شده و به صفر خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه