English

پروژه های عمرانی منطقه آزاد اروند طی ۴سال بصورت منسجم انجام شد/نهضت عمرانی در روستاهای منطقه آزاد اروند

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: زیرساخت های صنعتی، صادراتی، درمانی و آموزشی منطقه آزاد اروند بعد از ۴ سال فعالیت بنده در سازمان منطقه آزاد منسجم شده است.

پروژه های عمرانی منطقه آزاد اروند طی 4سال بصورت منسجم انجام شد/نهضت عمرانی در روستاهای منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان، طرح بهسازی معابر و شبکه جمع آوری آب های سطحی اروندکنار با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری اروندکنار انجام شد.

در همین راستا موعود شمخانی معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به طرح بهسازی معابر و شبکه جمع آوری آب های سطحی اروند کنار، گفت: زیرساخت های صنعتی، صادراتی، درمانی و آموزشی منطقه آزاد اروند بعد از ۴ سال فعالیت بنده در سازمان منطقه آزاد منسجم شده است.

شمخانی با بیان سیاست های منطقه آزاد اروند جهت پیشرفت پنج شهر این منطقه، اظهار کرد: سیاست هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند بر این اساس بود که  تاثیری در ۵ شهر منطقه آزاد اروند از جمله آبادان، خرمشهر، مینو شهر، اروند کنار و چوئبده بگذارد.

موعود شمخانی

شمخانی یادآور شد: با اینکه اروند کنار و چوئبده در حوزه منطقه آزاد اروند نبودند طرح های عمرانی ما در این مناطق انجام می شود.

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم که پروژه های ما به سمت توانمند سازی شهرداری باشد و امیدوارم یک شهرداری خودگردان و درآمدزا در اروند کنار داشته باشیم و این بستگی به نظارت شهرداری و شورای شهر اروند کنار بر انجام این طرح است.

اروند کنار و چوئبده به زودی به مجموعه مناطق آزاد اروند اضافه می شوند

عبدالله کعبی

عبدالله کعبی قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این خصوص با اشاره به نگاه گسترده به حومه طراف منطقه آزاد اروند، اذعان کرد: پیگیری هایی جهت قرار گرفتن دو مجموعه اروند و چوئبده به مناطق آزاد اروند در حال انجام است، چرا که  نگاه ما در منطقه محدود به خرمشهر و آبادان نیست .

بازسازی تمامی روستاهای منطقه آزاد اروند

کعبی تصریح کرد: با روی کار آمدن هیئت مدیره فعلی ارائه خدمات به اروند کنار را هم در برنامه کاری خود قرار دادیم که اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریالی برای آسفالت نیز برای همین منظور است.

وی با بیان اینکه طرح های عمرانی اروند کنار را زودتر از آبادان شروع کردیم، عنوان کرد: ۳ سال پیش علی رغم موانع قانونی تفاهم نامه بستیم که کل روستاهای آبادان و خرمشهر را بازسازی کنیم.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مصوب کردیم تا ظرف ۳ سال و با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، خیابان اصلی و پیاده رو های چوئبده آسفالت شده و دفع آب های سطحی انجام شود که اینکار توسط شهرداری و با نظارت خودشان انجام شد.

گفتنی است؛ پروژه آسفالت معابر فرعی چوئبده با اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید و شهرداری  مکلف شد ظرف سه سال این پروژه را به پایان برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه