English

میزان ذرات گرد و غبار اهواز بیش از ۷۴ برابر حد مجاز رسید

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و غبار امروز (24 بهمن) در اهواز به بیش از 47 برابر حد مجاز رسیده است.

میزان ذرات گرد و غبار اهواز بیش از 74 برابر حد مجاز رسید

به گزارش خبرگزاری موج، شهریار عسکری در خصوص میزان آلاینده‌های گرد و غبار امروز در خوزستان عنوان کرد: طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت11 صبح امروز سه‌شنبه (24 بهمن‌ماه) میزان ذرات ریزگرد در هوای اهواز 7135 میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه میزان حد مجاز آلاینده‌ها در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است، اکنون غلظت گرد و غبار در اهواز به بیش از 47 برابر حد مجاز است.

عسکری در خصوص میزان ریزگردها در شهرستان های استان، بیان داشت: میزان ریزگردها در امیدیه 636 میکروگرم بر مترمکعب، در سوسنگرد 238 میکروگرم بر مترمکعب، در آبادان 167 میکروگرم بر مترمکعب، در حمیدیه 1317 میکروگرم بر مترمکعب، در بهبهان 117 میکروگرم بر مترمکعب، در بندر امام 215 میکروگرم بر مترمکعب، در رامشیر 249 میکروگرم بر مترمکعب، در دزفول 110 میکروگرم بر مترمکعب و در خرمشهر 126 میکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان عنوان کرد: بدین ترتیب میزان غلظت ریزگردها در حمیدیه به بیش از 8 برابر و در امیدیه به بیش از 4 برابر حد مجاز رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی