English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

پلیس اصفهان بیش از ۱۰ میلیون خدمت به مردم ارائه داده است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فرمانده انتظامی استان اصفهان از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال بیش از ۱۰ میلیون خدمت ارائه داده است.

پلیس اصفهان بیش از ۱۰ میلیون خدمت به مردم ارائه داده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی با بیان اینکه این فرماندهی از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال بیش از ۱۰ میلیون خدمت در بخش‌های مختلف به مردم ارائه کرده، از کسب بالاترین رتبه رضایتمندی مردم در بین دستگاه‌های دیگر خبر داد.

وی مردمی شدن پلیس را یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی در فجر 57 تشکیل شد، با پلیس قبل از انقلاب فرق‌های بسیاری دارد و فرق اساسی آن هم در مردمی بودن و پیروی از دستورات دینی است که با دارا بودن همین ویژگی‌ها توانسته در طول 39 سالی که از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد، امنیت وصف ناپذیری به مردم هدیه کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان

وی با اشاره به رشد خدمت رسانی پلیس اصفهان به مردم در یکسال گذشته گفت: از دهه فجر سال 95 تا دهه فجر امسال بیش از 10 میلیون خدمت در بخش‌های مختلف از جمله تشکیل پرونده در کلانتری‌ها و رسیدگی به شکایات مردمی، پاسخگویی به تماس‌های مردمی با سامانه‌های 110 و 197، خدمات تشخیص هویت و انگشت نگاری، صدور و تمدید گذرنامه، رسیدگی به صلاحیت واحدهای صنفی متقاضی پروانه کسب، شماره گذاری، صدور گواهینامه، تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت، صدور دفترچه برای ناوگان حمل و نقل مسافربری، استرداد اموال مالباختگان، ارائه مشاوره و راهنمایی در واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری ها، ارائه آموزش همگانی توسط مربیان نیروی انتظامی، برپایی نمایشگاه‌های آسیب های اجتماعی در مدارس و محافل مردمی و ... ارائه شده است.

سردار معصومی از تقویت بخش خدمت رسانی پلیس اصفهان به مردم در دهه چهارم انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: طرح‌ها و اقدامات خوبی در این زمینه آغاز شده که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل، اجرای طرح‌های ذوالفقار، طرح تحرک و طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، پیشرفت‌های علمی و آزمایشگاهی، کشف سریع جرایم و رسیدگی به پرونده‌ها و بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان و ..اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از رتبه برتر این فرماندهی در کسب بالاترین میزان رضایتمندی مردمی بین دستگاه‌ها و نهادهای دیگر خبر داد و اظهار داشت: یکی از مسائلی که برای نیروی انتظامی مهم بوده و همواره در دستور کار مسئولان این نیرو قرار دارد رضایت مردم است و با یاری خداوند تا کنون توانسته‌ایم به این هدف بزرگ خود دست یابیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه