English

با همت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی ؛

افتتاح مدرسه دعبل خزاعی در شهرستان کارون /شرکت کشت و صنعت نیشکر پیشگام در ایفای مسئولیت های اجتماعی

مدرسه ابتدایی دعبل خزاعی روستای مبارکه 3 از توابع شهرستان کارون با همت شرکت توسعه نیشکر دعبل خزاعی افتتاح شد.

افتتاح مدرسه دعبل خزاعی در شهرستان کارون /شرکت کشت و صنعت نیشکر پیشگام در ایفای مسئولیت های اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان، مدرسه ابتدایی ۳ کلاسه دعبل خراعی در روستای مبارکه 3 شهرستان کارون توسط شرکت توسعه نیشکر دعبل خزاعی همزمان با دهه فجر امروز (۲۱ بهمن) با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون، جواد الکاظم الباجی نماینده مردم اهواز در خانه ملت و جمعی از  مسئولین استانی افتتاح شد.

در این مراسم ابتدا محمد امین روزبخش زاده مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر دعبل خزاعی بیان کرد: توجه و کمک در امور عمرانی و فرهنگی روستاها را برای خود یک مسئولیت اجتماعی دانسته و تمام تلاشمان را در جهت رفع نیازها و کمک به مردم روستاهای اطراف به کار گرفته ایم.

روزبخش زاده با بیان اینکه مدرسه دعبل خزاعی با ظرفیت ۹۰دانش آموز و در ۳ کلاس احداث شده است، عنوان کرد: در اردیبهشت سال جاری با هماهنگی فرمانداری احداث این مدرسه بر عهده ما گذاشته شد و در تیرماه کلنگ ساخت آن را به زمین زده و در اوایل دی ماه سال جاری به بهره برداری رسیده که نشان دهنده سرعت کار اجرایی و توجه شرکت نیشکر دعبل خزاعی به دغدغه های مردم و همچنین دانش آموزان بوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر دعبل خزاعی با تأکید بر توجه به آموزش و رفع معضلات مدارس استان، اظهار کرد: عملیات احداث این مدرسه در کوتاه ترین زمان و طی ۶ماه به پایان رسیده و تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

روزبخش زاده در پایان تصریح کرد: طبق هماهنگی ایجاد شده با فرمانداری کارون برای احداث مدرسه دیگری هم اعلام آمادگی کرده و در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

در ادامه معصومه خنفری فرماندار کارون گفت: با توجه به دستور استاندار مبنی بر برچیدن مدارس کانکسی استان تا پایان سال ۹۷، شهرستان کارون اولین شهر استان بوده که مدارس کانکسی آن برچیده شده است.

همچنین استاندار خوزستان بیان داشت: اولین شهری که در آن برچیدن مدارس کانکسی را در آن جشن می گیریم شهرستان کارون است.

غلامرضا شریعتی افزود: بیش از ۱۵۰میلیارد تومان برای نوسازی ، تجهیز مدارس و مراکز آموزشی و درمانی در سال جاری تخصیص داده شده است.

شریعتی ادامه داد: بخش غیزانیه که بیش از ۶۴ مدرسه داشته اولین بخش بوده که مدارس کانکسی آن به مدارس ساختمانی تبدیل شده و طبق برنامه ریزی  انجام شده تا سال ۹۷ کلیه مدارس کانکسی استان برچیده می شود.

 شرکت کشت و صنعت نیشکر پیشگام در ایفای مسئولیت های اجتماعی

استاندار خوزستان

استاندار خوزستان تصریح کرد: خنفری اولین فرماندار استان است که توانست زودتر از بقیه شهرستان ها مدارس کانکسی را رفع مشکل کرده و در این امر از سایر فرمانداران سبقت بگیرد.

وی عنوان کرد: شرکت کشت و صنعت توسعه نیشکر مدارسی که می سازد با رعایت اصول و با تمام امکانات بوده و این امر بیانگر این بوده که این شرکت، مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به بومی های اطراف را به بهترین شکل ایفا کرده است.

گفتنی است؛ مدرسه روستای مبارکه 3 با مساحت ۷۵۰ متر مربع ، زیربنای ۱۶۹ متر و با ظرفیت ۹۰ نفر دانش آموز با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است. پیش از این دانش آموزان این روستا در مدارس کانکسی تحصیل می کردند که همین امر موجب مهاجرت تعداد زیادی از اهالی روستا به شهر شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه