English

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

حذف آزمون‌ها از دوره ابتدایی زمینه رشد دانش‌آموزان را فراهم می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: حذف آزمون‌ها از دوره ابتدایی زمینه رشد دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

حذف آزمون‌ها از دوره ابتدایی زمینه رشد دانش‌آموزان را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصوبه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر حذف آزمون‌های تیزهوشان و نمونه دولتی در دوره ابتدایی آن را در راستای سند تحول بنیادین دانست و گفت: با این اقدام به موقع شورای عالی آموزش و پرورش زمینه‌ی رشد همه جانبه دانش‌آموزان دوره‌ی ابتدایی فراهم خواهد شد.

وی افزود: بنابراین حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی تصمیم معقول و قابل تقدیر وزیر محترم در جهت توسعه و بسط عدالت آموزشی است که می‌تواند تب آزمون در دوران کودکی را مهار کرده و این طرح باعث کاهش استرس و فراهم نمودن فضای شاد و آرام در محیط یادگیری را موجب گردد به همین دلیل اغلب صاحب نظران و کارشناسان تعلیم و تربیت کشور ،اتخاذ چنین تصمیمی را به فال نیک گرفته‌اند.

هادی زارع‌پور افزود: حذف آزمون‌ها در مدارس ابتدایی حرکتی ارزشمند و بجاست و همه باید در تحقق اهداف این مهم کمک کنیم لذا از این اقدام وزیر محترم جناب آقای بطحائی و سایر همکاران محترم در شورای عالی آموزش و پرورش تشکر و قدردانی می‌نمائیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با انجام اقدامات اصلاحی از این دست شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر نظام آموزشی کشور عزیزمان ایران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه