English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم خبر داد:

تشکیل جامعه ای پویا با پایش مسئولین و ارائه نقد سازنده، در کنار پاسخگویی و حمایت از احزاب

عاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم نظارت بر عملکرد مسئولین را از حقوق احزاب دانست و افزود: پایش مسئولین و ارائه نقد سازنده، در کنار پاسخگویی و حمایت از احزاب برای ایفای نقش های مهم خود در جامعه می تواند به تشکیل جامعه ای پویا بینجامد.

تشکیل جامعه ای پویا با پایش مسئولین و ارائه نقد سازنده، در کنار پاسخگویی و حمایت از احزاب

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در جلسه با دبیران احزاب و تشکل های سیاسی استان قم در سخنانی نقش احزاب در ایجاد امید و نشاط سیاسی در جامعه را مهم ارزیابی و اظهار داشت: احزاب نخبه های سیاسی جامعه هستند و باید بدور از هرگونه تفکر فردی، برای احقاق حقوق عمومی مطالبه گری کنند.

وی نظارت بر عملکرد مسئولین را از حقوق احزاب دانست و افزود: پایش مسئولین و ارائه نقد سازنده، در کنار پاسخگویی و حمایت از احزاب برای ایفای نقش های مهم خود در جامعه می تواند به تشکیل جامعه ای پویا بینجامد.

احد جمالی افزود: اکنون که کشور در فرایند فراز و نشیب های نوسازی و توسعه قرار دارد تقاضای مشارکت سیاسی نیز رو به افزایش است و بدیهی ست که شاخصه اصلی توسعه سیاسی به مشارکت سیاسی می باشد. مشارکتی که خود برخوردار از ابزار های کارآمد و سازمانهای نهادمند از جمله احزاب تاثیر گذار باشد.

احد جمالی

تعامل و همفکری برای دستیابی به منافع ملی و ایران آباد در فضای آزاد و رقابتی

وی تاکید کرد درراه اندازی خانه احزاب در استان ، این نکته حائز اهمیت است که همه احزاب بایستی به این نقطه نظر برسند که برای منافع ملی و ایرانی آباد در فضای آزاد و رقابتی، با هم تعامل و همفکری داشته باشند.

خاطر نشان می گردد در این جلسه مفاد قانون جدید احزاب و تشکل های سیاسی و آئین نامه مربوط به تشکیل خانه احزاب کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا ضمن درخواست مکتوب احزاب و تشکل های سیاسی حاضر در جلسه مبنی بر صدور مجوز تشکیل خانه احزاب استان از سوی خانه احزاب ایران، فرآیند راه اندازی خانه احزاب در قم آغاز و با تشکیل کارگروهی در معاونت سیاسی امنیتی استانداری و حضور سه حزب اصلی اصلاح طلب، اصول گرا و مستقل و اعتدال گرا، به مسایل پیرامون این موضوع و بستر های لازم رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه