English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

عامل اصلی ۷۰ درصد سرقت های خرد ، معتادان متجاهر و کارتن خواب هستند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:عامل اصلی 70 درصد سرقت های خرد ، معتادان متجاهر و کارتن خواب هستند.

عامل اصلی 70 درصد سرقت های خرد ، معتادان متجاهر و کارتن خواب هستند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی در همایش بزرگ معاونین اجتماعی و رابطین سازمان های دولتی با بیان اینکه تحقیقات نشان داده عامل اصلی 70 درصد سرقت های خرد، معتادان متجاهر و کارتن خواب هستند، بر توجه دستگاه ها به موضوع مواد مخدر و آسیب های اجتماعی مرتبط با آن تاکید کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی به دنبال این است که علاوه بر برخورد با مجرم با چرخه وقوع جرم هم برخورد کند.

این مقام مسئول بیان داشت: اگر بخواهیم از بازگشت دوباره مجرمان به چرخه جرم جلوگیری کرده و کاری کنیم که مجرم به زندگی سالم و عادی خود برگردد، نیازمند حضور و مشارکت همه دستگاه ها هستیم.

معتاد کارتن خواب

 وی گفت:حاشیه ها به کانونی برای مجرمان و خلافکاران تبدیل شده به همین خاطر نیازمند مدیریت حاشیه نشینی هستیم و باید دستگاه های مختلفی همچون شهرداری، راه و شهرسازی، رسانه ها، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و سایر دستگاه ها در این زمینه ورود پیدا کنند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه در بیشتر اسناد بالادستی که به دستگاه ها ابلاغ می شود برای نیروی انتظامی به عنوان دستگاه مجری و همکار وظایفی تعریف شده، اظهار داشت: البته باید اذعان کرد که تولید امنیت وظیفه یک یا چند دستگاه خاص نیست و باید همه دستگاه ها با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تحقیقات نشان داده که بیش از 70 درصد  سرقت های خرد توسط معتادان رخ می دهد و با دلایل فراوان آمار موجود، این نوع جرایم نیز بیشتر  به مصرف کنندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر و کارتن خواب ها مربوط می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه