English

هم‌زمان با هفتمین روز ایام اله دهه فجر،

دو قطعه از فاز اول تونل قطار شهری کرمانشاه به یکدیگر متصل شد

مراسم اتصال 2 قطعه از تونل قطار شهری کرمانشاه، با حضور استاندار کرمانشاه، مجتبی نیک کردار معاون عمرانی استانداری، شهردار کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده نیروی انتظامی، فرماندار کرمانشاه و اعضای شورای شهر در بخشی از تونل‌های زیرزمینی کرمانشاه برگزار شد.

دو قطعه از فاز اول تونل قطار شهری کرمانشاه به یکدیگر متصل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه در این مراسم ضمن اعلام اتصال دو قطعه از تونل قطار شهری کرمانشاه در حدفاصل چهارراه بسیج تا میدان آزادی، اعلام داشت: تاکنون درمجموع یک هزار و 600 متر تونل تاکنون حفرشده است.

سعید سلیم ساسانی، بابیان اینکه 2 تونل باقدرت ضریب خطای بسیار پایین تا یک سانتی‌متر حفاری‌شده است، گفت: به‌رغم پرفرازونشیب بودن مسیر حفاری و وقوع زلزله، درروند ساخت این 2 بخش از تونل هیچ ریزشی اتفاق نیفتاد و کمتر معارضی در این زمینه وجود داشته است.

مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه ضمن ابراز امیدواری در جهت اتمام فاز اول پروژه قطار شهری حدفاصل بلوار تاق بستان تا میدان آزادی تا پایان دولت دوازدهم، اظهار داشت: با اخذ اعتبارات ملی می‌توانیم پروژه قطار شهری کرمانشاه را تا پایان دولت به نتیجه‌ای مطلوب برسانیم.

به گفته مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه، به‌منظور اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه در سال 96، 560 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده که تاکنون 170 میلیارد ریال آن تخصیص داده‌شده است.

شهردار کرمانشاه

شهرداری کرمانشاه تمام توان را برای پیشرفت پروژه قطار شهری بکار گرفته است

شهردار کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن تأکید بر ایجاد تحولات مهم شهری با راه‌اندازی پروژه قطار شهری کرمانشاه، ابراز داشت: مهم‌ترین پروژه گرامیداشت دهه فجر شهرداری، اتصال دو قطعه از تونل قطار شهری کرمانشاه است که از قبل وعده انجام آن را در اسفندماه داده بودیم اما با تلاش پرسنل زحمت‌کش و پیمانکار خوشبختانه در ایام دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

90 درصد کارگران فعال در پروژه قطار شهری، کرمانشاهی هستند

در ادامه مدیر اجرایی پروژه قطار شهری کرمانشاه، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این طرح ملی، ابراز داشت: پروژه قطار شهری کرمانشاه در 2 بخش هوایی و زیرزمینی به طول 13 کیلومتر از میدان معلم طاق‌بستان تا میدان فردوسی اجرا می‌شود.

مهندس صبوری ضمن اعلام تجربه موفق پروژه قطار سبک شهری در سایر استان‌های کشور توسط این شرکت، اعلام کرد: با تأمین اعتبارات لازم و تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل فعال در این پروژه که گاهاً تا سه شیفت کار می‌کنند، می‌توانیم جهش‌های بالایی در پیشبرد پروژه قطار شهری کرمانشاه برداریم.

استاندار کرمانشاه

پروژه قطار شهر کرمانشاه طرحی ملی است و همه باید در قبال آن احساس وظیفه کنند

هوشنگ بازوند در مراسم اتصال تونل‌های شمالی و جنوبی قطعه اول قطار شهری کرمانشاه اظهار داشت: شهر کرمانشاه برای رسیدن به توسعه به‌اندازه یک استان بزرگ‌ نیاز به کار و تلاش دارد.

وی تأکید کرد: در کرمانشاه دچار فقر مطالبه گری هستیم و نتوانستیم مطالبات استانی را به مدیران کشوری برسانیم.

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه باید صدای کرمانشاه را به تهران نشین ها برسانیم، عنوان کرد: خوشبختانه در چند وقت گذشته توانسته‌ایم حساسیت‌های لازم را در مسئولان کشوری در رابطه با استان ایجاد کنیم.

بازوند یادآور شد: ما توانستیم ‌در موضوع زلزله حساسیتی در مدیران ملی ایجاد کنیم تا به‌خوبی به این استان توجه شود.

وی بابیان اینکه کرمانشاه با مشکلات اقتصادی و بیکاری روبه‌رو است، گفت: در کرمانشاه پروژه‌هایی نیاز است که بتواند تحولی در اقتصاد خانوارها ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه به اهمیت پروژه قطار شهری برای کرمانشاه اشاره و تأکید کرد: تمام مدیرانی که به‌نوعی درگیر پروژه هستند باید به شهرداری کمک کنند.

احمد صفری نمایند مردم کرمانشاه در مجلس

دولت و مدیران عزم خود را برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره شهر بکار گیرند

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: باید دولت و مسئولان تمام توان خود را به‌کارگیرند که پروژه‌های نیمه‌کاره همچون قطار شهری تمام شود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های شبانه روزی کارکنان تونل قطار شهری کرمانشاه، خاطرنشان ساخت: باید زمینه‌های توسعه را در استان فراهم کرد، کرمانشاه با مشکل بیکاری روبه‌رو است ازاین‌رو مدیران ارشد استانی باید شبانه‌روزی برای حل این مشکل تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه