English

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمانشاه چهارراه بسیج به سمت چهارراه مدرس است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه امسال از چهارراه بسیج آغاز و به سمت چهارراه مدرس از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح آغاز می‌شود.

مسیر راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه چهارراه بسیج به سمت چهارراه مدرس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، عباس سروری در خصوص مسیر راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه طی روزهای آتی ابراز داشت: راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه امسال از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه هم‌زمان با سراسر کشور شروع و در شهرستان ها نیز این مراسم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار می‌گردد.

وی در ادامه با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، افزود: با توجه به این مهم سعی شد کلیه برنامه‌های اجرایی این ایام با حفظ حرمت دهه فاطمیه برگزار شود.

راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه

پرشورتر شدن فضای دهه فجر کرمانشاه با پایان یافتن دهه فاطمیه

سروری بابیان این مطلب که از امروز برنامه‌های ویژه ایام 22 بهمن در سطح شهر پرشورتر برگزار می‌گردد، خاطرنشان ساخت: امسال برنامه‌ریزی‌شده است که 10 پایگاه ویژه با همکاری هلال‌احمر به ارائه خدمات فرهنگی به راهپیمایان 22 بهمن می‌پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ازجمله برنامه‌های زیبای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه را در دست داشتن پرچم کشور برای تمامی اقشار مختلف مردم و ازجمله قهرمانان ورزشی عنوان کرد و گفت: آذین‌بندی شهر، گل‌باران هوایی، نورافشانی شهر توسط ارتش و سپاه در شب پیروزی انقلاب اسلامی، پخش تصاویری از راهپیمایی مردم در یوم‌الله 22 بهمن در تلویزیون شهری و... را از برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه است.

سروری با دعوت از شهروندان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور و انقلابی مردم کرمانشاه در کنار دیگر هم‌وطنانمان در سراسر کشور بار دیگر شاهد رقم خوردن حماسه‌ای بزرگ بوده و مشت محکم دیگری بر یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب کوبیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه