English

بهره برداری از ۲۵ پروژه خدماتی و عمرانی در روستاهای غرب بندر انزلی

در پنجمین روز از ایام الله مبارک فجر، 25 پروژه خدماتی و عمرانی در روستاهای غرب بندر انزلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از  25 پروژه خدماتی و عمرانی در روستاهای غرب بندر انزلی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در پنجمین روز از دهه فجر، 25 پروژه خدماتی و عمرانی در روستاهای غرب بندر انزلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

اولین پروژه افتتاحی در این روز، پایگاه امداد جاده ای جمعیت هلال احمر در کپورچال بود که با همیاری شورای اسلامی این روستا که ساختمان اداری این پایگاه را اهدا نمودند با صرف هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد و500  میلیون ریال با امکانات یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات امدادی و اسکان اضطراری آغاز  به کار نمود.

واگذاری 5180 جلد سند املاک

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم جشن واگذاری 5180 جلد سند املاک که از سال 81 تاکنون توسط اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده را برگزار نمود که بر این اساس تمامی روستائیان شهرستان بندر انزلی دارای اسناد مالکیتی گردند و این شهرستان توانست رتبه اول  صدور اسناد مالکیت روستایی را در استان گیلان کسب نماید.

واگذاری اسناد مالیت روستایی

افتتاح یک واحد مسکونی بصورت نمادین که از تسهیلات وام مقاوم سازی و بهسازی بافت فرسوده روستایی که توسط بنیاد مسکن پرداخت شده از دیگر برنامه های افتتاحی بود. شایان ذکر است از آغاز این طرح از سال 1388 تاکنون 2200 واحد مسکونی روستایی از این تسهیلات بهره مند شده اند.

آسفالت راه ارتباطی به طول یک کیلومتر با صرف هزینه دو میلیارد و ششصد میلیون ریال با همیاری شورای اسلامی و دهیاری کپورچال و بنیاد مسکن از دیگر خدماتی بود که در این روز مورد بهره برداری قرار گرفت.

در پایان مراسم افتتاحیه های این روز 21 پروژه توسعه شبکه برق در شهر و روستا با اعتبار 34 میلیارد و470 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه