English

نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی:

شهرستان شفت با وجود مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری می تواند زبانزد شود

نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از 152 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی گفت: شهرستان شفت با وجود مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری می تواند در همه زمینه ها زبانزد شود.

شهرستان شفت با وجود مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری می تواند زبانزد شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  گفت: شهرستان شفت با وجود مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری می تواند زبانزد شود.

حجت الاسلام مهدی افتخاری  اظهار کرد: در شعار های انتخاباتی گفته شد نیازمند توسعه در همه زمینه های شهری و روستایی هستیم و معتقدم این توسعه در دولت تدبیر و امید بیشتر دیده می شود.

مراسم بهرهبرداری از راه روستایی

در دولت نهم و دهم درشهرستان شفت توسعه چندانی صورت نگرفت

نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، افزود: کسانی که تحت عنوان ضرورت توسعه شهری به عنوان منتقد از دولت هستند باید کاستی های دولت گذشته را نیز به یاد آورند چرا که در دولت نهم و دهم در همین شهرستان شفت توسعه چندانی صورت نگرفت.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: شهرستان شفت با وجود مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری می تواند در همه زمینه ها زبانزد شود و در صورت تعریض و بازگشایی راه عشایری علاوه بر تسهیل در عبور و مرور دامداران و عشایر، رونق اقتصادی و گردشگری را به دنبال داشته و افزایش امید در جوانان و جلوگیری از کوچ آنان از روستاها را به دنبال دارد.

نماینده مردم شهرستان شفت در مجلس شورای اسلامی، در خاتمه اظهار کرد: کسانی که به فکر تخریب دولت هستند ابتدا میزان توسعه استان و کشور را ارزیابی کرده و در صورت وجود انتقاد نیز، نقد منصفانه کنند.

 بهره برداری از 152 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی

در مراسمی با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان و تنی چند از مدیران کل استان، از 152 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه های روستایی گیلان با اعتبار بیش از 260 میلیارد ریال بهره برداری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه