English

رونمایی از تجهیزات پزشکی اهدایی از عواید موقوفه مرحوم موسی معتمد لاهیجان

مراسم رونمایی از تجهیزات پزشکی اهدایی از عواید موقوفه مرحوم موسی معتمد لاهیجان با حضور سردار رمضان پورقاسم، مدیرکل حراست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسوولین شهرستانی در بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان برگزار شد.

رونمایی از تجهیزات پزشکی اهدایی از عواید موقوفه مرحوم موسی معتمد لاهیجان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، تجهیزات پزشکی اهدایی از عواید موقوفه مرحوم موسی معتمد لاهیجان در بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان رونمائی شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: این پیشرفت از افتخارات نظام، انقلاب، امام راحل، خون شهداست و از برکت آماده سازی بستر علم اندوزی توسط رهبر معظم انقلاب است که باعث شد جوانان این مملکت با خودباوری باعث سربلندی در رتبه های بالای علمی و پزشکی در دنیا شدند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان همچنین افزود: به برکت و حمایت نظام اسلامی، امروز این جوانان روی پای خود ایستادند اگر خدای نکرده برای همه اینها شکرگذار نباشیم همین نعمت بزرگ روزی از ما گرفته خواهد شد.

علیزاده همچنین گفت: یکی از مهمتربن وظایف ما در سازمان اوقاف و امورخیریه دفاع و حراست از موقوفات و دریافت حق و حقوقه موقوفه است و در این رابطه بسیار جدی جدی هستیم.

وی همچنین افزود: امروز تحول بزرگی در اخذ حق و حقوق موقوفه انجام شده است و مراسم امروز هم حاصل دریافت مال الاجاره موقوفات است، مقام معظم رهبری بارها بر عمل صحیح به نیات واقفین تاکید می کنند و این مورد ازمسائل راهبردی و مهم در سازمان اوقاف است.

باید با ترویج فرهنگ وقف واقفین را با مشکلات این حوزه آشنا نماییم

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان با اشاره به لزوم توجه به حوزه درمان و سلامت، افزود: امروز مقام معظم رهبری تاکید بر حمایت در حوزه سلامت و درمان دارند و دولت نیز کارهای خوبی در این حوزه انجام داده است ولی بازهم ناکافی است، ما باید با تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و مشاوره در حوزه درمان بتوانیم خیرین و واقفین را با مشکلات و کمبودهای این حوزه آشنا نماییم.

علیزاده همچنین گفت: باید با بسیج همگانی همه نهادها، شخصیت ها و کمک به یکدیگر سنت وقف را گسترش دهیم و می توان به جرات گفت اگر روزی این سنت حسنه گسترش پیدا کند ، فقر و تبعیض در جامعه ریشه کن خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه