English

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد

اطفاء آتش سوزی یک باب مغازه در باغ فردوس اصفهان

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب مغازه مواد غذایی و قلیان در خیابان باغ فردوس با حضور به موقع خودروی آتش نشانی حین گشت زنی خاموش شد.

اطفاء آتش سوزی یک باب مغازه در باغ فردوس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمد شریعتی گفت: یک باب مغازه فروش مواد غذایی و قلیان ساعت 19 و 34 دقیقه شب گذشته در انتهای خیابان باغ فردوس آتش گرفت که با توجه به سقف چوبی مشترک بین مغازه های همجوار، آتش به سرعت درحال گسترش به مغازه های همجوار بود .

وی افزود: یکی از خودروهای آتش نشانی که در حال گشت زنی ایمنی در منطقه ناژوان بود با مشاهده آتش به سرعت خود را به محل رسانده و وارد عملیات می شود.

آتش سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان با اشاره به اینکه آتش نشانان به محض رسیدن  در محل با توجه به وسعت آتش از ستاد فرماندهی درخواست نیروی کمکی می کنند افزود : حضور به موقع آتش نشانان مانع از گسترش آتش در خیابان باغ فردوس شد .

وی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: از یک سو انفجارهای متعدد اسپری گاز و فندک های موجود در این مغازه و از طرف دیگر اتصالی متوالی جریان برق موجب خطرناک شدن و نیز گسترش و شدت آتش شده بود و با توجه به سقف های چوبی مشترک مغازه ها آتش به سرعت درحال انتقال به مغازه همجوار و یک کارگاه چوب بری بود.

شریعتی بیان کرد: مالک مغازه در ابتدا درون آتش گرفتار شده بود اما توانست خود را نجات دهد و این حادثه خسارات جانی نداشت.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی کارشناسان علت یابی حریق این سازمان است اما فرسوده بودن شبکه برق کشی واحدها و استفاده نکردن از کابل مناسب با توجه به نوع مصرف کننده ها می تواند عوامل بالقوه در بروز حوادث این چنین باشد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه