English

فرمانداربستک در جمع نمازگزاران:

وحدت حاکم بر جامعه بستک بی نظیر است

فرماندار شهرستان بستک، با اشاره به نقش روحانیت، ائمه جمعه، مردم و مسئولین امنیتی و انتظامی، سپاه و بسیج در امنیت پایدار بستک، گفت: وحدت حاکم بر جامعه بستک وحدت بی نظیری است.

وحدت حاکم بر جامعه بستک بی نظیر است

به گزارش خبرگزاری موج ، عبدالله پرتابیان در سخنان پیش از خطبه های ظهر نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: وحدت و امنیت دو شاخص مهم در شهرستان بستک است که نقش روحانیت، ائمه جمعه و جماعات ، مردم و مسیولین امنیتی و انتظامی، سپاه و بسیج در این امنیت پایدار محرز است و همچنین وحدت حاکم بر جامعه بستک بی نظیر است.

فرماندار بستک افزود: امروز بعد از 39 سال شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی علی رغم حوادثی که در دهه های مختلف انقلاب اتفاق افتاد  هستیم و بحمدلله امروز ملت و نظام ما آن حقانیتی که باید به اثبات برسد رسیده و دنیا از آن مطلع شده است و یکی از دلایل حقانیت عزت امروز ماست.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: ثبات قدم چه در مواضع داخلی و چه بین المللی نشان از حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

پرتابیان تصریح کرد : نه شرقی  نه غربی جمهوری اسلامی و استقلال آزادی جمهوری اسلامی حرفی است که حضرت امام در ابتدای انقلاب بیان داشته اند امروز  در برابر فلسطین همان حرف ها و همان مواضع پابرجا است.

وی گفت: امروز که در حدود یکسال از از حضور ترامپ بعنوان رئیس جمهور در آمریکا می گذرد 63 درصد از محبوبیتش را در بین مردم آن کشور از دست داده و موجب ناراضایتی مردم در آن کشور شده است.

بهره برداری از 71 پروژه عمرانی بستک در دهه فجر

 وی عنوان کرد: در دهه مبارک فجر امسال  در اجرای پروژه ها نسبت به سال قبل رشد 26 درصدی داشته ایم و بیش  بر 71 پروژه با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی مهمترین پروژه قابل افتتاح در این دهه را پروژه های شهرداری بستک و جناح، آسفالت راه اصلی از گاوبری-تدرویه به دهنگ و راه اصلی از چاهبنارد به سمت تنگ بستک ، سالن ورزشی فتویه، 2 مدرسه خیر ساز، کتابخانه عمومی شهر بستک، راه های روستایی نخل خین معرفی کرد.

بستک در مسیر توسعه

فرماندار بستک حمایت و اعطای وام دولت به سرمایه گذاران را از دیگر برنامه های دولت دانست و گفت : بستک در مسیر توسعه قرار دارد و یکی از شهرستان ها موفق در مسیر توسعه ، شهرستان بستک است.

وی خدمت صادقانه و بی منت  را وظیفه همه مسئولین دانست و گفت: ما خود را بعنوان یک خدمت گذار مکلف به تلاش در راستای خدمت گذای به مردم شریف شهرستان بستک می دانیم.

شهر بستک

استاندار هرمزگان؛ بستک شهر ایمان و فرهنگ

فرماندار بستک  در ادامه گفت: استاندار هرمزگان بعد از سفر در دی ماه به  شهرستان بستک ابراز رضایت نموده  و شهرستان بستک را شهر فرهنگ و ایمان دانست و  بستک در استان و حتی در کشور نمونه دانسته است.

ارتقاء چند روستا  بستک در دستور کار دولت

 وی یکی از مهمترین مشکلات در شهرستان بستک را مشکل آب دانست و گفت باید منابع آب را مدیریت و همچنین در صرفه جویی آن تلاش کنیم.

فرماندار بستک گفت: ارتقا روستاهای بستک در دستور کار دولت قرار گرفته و راه خور جناح جزو اولویت های استانی است.

بستک4

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه