English

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبر داد

افتتاح ۱۰۰ طرح بهزیستی استان اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح و بهره‌برداری ۱۰۰ طرح با اعتباری بالغ ‌بر ۴۰ میلیارد ریال در بهزیستی استان اصفهان در ایام دهه فجر خبر داد.

افتتاح 100 طرح بهزیستی استان اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مرضیه فرشاد با اشاره به اجرای 250 برنامه فرهنگی در نقاط مختلف استان اظهار داشت: 100 پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح بهزیستی استان اصفهان در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: این طرح‌ها شامل افتتاح مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، مرکز مشاوره خدمات تخصصی و عمومی روان‌شناختی، مراکز توانبخشی روزانه حرفه آموزی، مرکز سالمندان، مهدکودک، طرح‌های اشتغال و مسکن مددجویی در سراسر استان اصفهان است.

اصفهان- دهه فجر

مرضیه فرشاد افتتاح مرکز تامین و توسعه، دو مرکز پشتیبانی شغل SE‌‌‌، مرکز اعصاب و روان و کلینیک مددکاری اجتماعی را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح بهزیستی استان در این دهه عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به افتتاح 100 پروژه در بهزیستی استان اصفهان گفت: نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک استان، بازدید از مراکز نگهداری معلولان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران کارکنان و مددجویان، تجدید میثاق با امام راحل و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا همزمان با 12 بهمن ماه، استقرار اورژانس اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، برپایی نمایشگاه توانمندی مددجویان و ارائه خدمات رایگان به عموم از دیگر اقدامات بهزیستی در ایام‌الله دهه فجر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی