English

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد

توقیف ۴۰۰ میلیون ریال مواد خوراکی قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا در بازرسی از کامیون بنز یک محموله مواد خوراکی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال را کشف کردند.

توقیف 400 میلیون ریال مواد خوراکی قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد حسین باباکلانی گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوریدر بازرسی از کامیون بنز یک محموله نشاسته و مواد اولیه تهیه آب نبات خارجی به ارزش 400 میلیون ریال را کشف کردند.  

این مقام انتظامی بیان داشت: این خودرو حامل 500 کیلو نشاسته و 100 پاکت مواد اولیه تهیه آب نبات خارجی بود که راننده خودرو مدارک گمرکی را ارائه نداد.

موادخوراکی قاچاق

سرهنگ باباکلانی اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 400 میلیون ریال اعلام شده است خاطر نشان کرد: قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و افزایش بیکاری را فراهم می کند که از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه