English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان:

اسکان زائران غیر ایرانی در آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) رشت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از اسکان موقت ۴۰ زائر غیرایرانی در آستان مقدس امام‌زاده هاشم(ع) به دلیل بارش برف خبر داد.

اسکان زائران غیر ایرانی در آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، با اشاره به پذیرایی خدام بقاع متبرکه استان گیلان از در راه‌ماندگان به دلیل بارش برف شدید در برخی محورهای این استان اظهار کرد: خادمین رسمی و افتخاری بقاع متبرکه با تدبیر از پیش تعیین شده، خدمات ۲۴ ساعته به در راه‌ماندگان ارائه کردند.

وی با اشاره به اسکان ۴۸ ساعته ۴۰ نفر از زائران غیرایرانی در آستان مقدس امام‌زاده هاشم(ع) رشت، افزود: این زائران تبعه جمهوری آذربایجان بودند که قصد سفر به کربلای معلی داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: این زائران جمهوری آذربایجان به زیارت آستان مقدس امام‌زاده هاشم(ع) رشت مشرف شده و از خدمات رفاهی این بقعه شاخص استان بهره بردند.

زائران اذربایجانی

اقامت زائران جمهوری آذربایجان در امامزاده هاشم(ع) رشت

زائران جمهوری آذربایجان، در طول اقامت خود در آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) رشت بدلیل بارش برف، از خدمات اوقاف و امورخیریه گیلان، تقدیر و تشکر کردند.

عبدالله از زائران جمهوری آذربایجان که در قالب یک گروه از شیعیان کشور جمهوری آذربایجان عازم زیارت کربلای معلی هستند، ضمن تشکر از خدمات و ارائه امکانات رفاهی در این آستان مقدس، گفت: از زحمات مسئولان آستان مقدس امام‌زاده هاشم(ع) در اسکان زائران کربلای حسینی، جمهوری آذربایجان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و بارش برف با هدایت خادمان امام‌زاده هاشم(ع) به این مکان مقدس منتقل شدیم، افزود: از پذیرایی و اسکانمان راضی بودیم و تشکر می‌کنیم.

این تبعه جمهوری آذربایجان گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برادر و مسلمان هستند و به این برادری و اخوت افتخار می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه