English

سرپرست دانشگاه شیراز:

دانشگاه شیراز بدون شور و هیجان تشکل‌های دانشجویی اش دانشگاه نیست

سرپرست دانشگاه شیراز تأکید کرد: فعالیت تشکل‌های دانشجویی بسیار مبارک است و دانشگاه شیراز بدون استفاده از شور و هیجان این تشکل‌ها دانشگاه نیست.

دانشگاه شیراز بدون شور و هیجان تشکل‌های دانشجویی اش دانشگاه نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، حمید نادگران در نخستین نشست خبری خود در مقام سرپرست دانشگاه شیراز تشکل‌های دانشجویی و شور و هیجانات دانشجویان را لازمه زنده بودن دانشگاه دانست و اظهار داشت: تشکل‌های دانشجویی که در دانشگاه فعالیت می‌کنند بسیار مبارک هستند چرا که دانشگاه شیراز بدون استفاده از شور و هیجان دانشجویی اش دانشگاه نیست.

به عقیده وی، دانشجو با حضور در تشکل‌های دانشجویی؛ کار تشکیلاتی، انسجام و کار مرتبط با عقیده‌اش را تجربه می‌کند و ضمن آن، یک تجربه مدیریتی را هم نیز  فرا می گیرد و از سوی دیگر می‌تواند با فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی خود بازوی فکری مدیران در شناسایی و رفع معضلات و مشکلات باشد.

سرپرست دانشگاه شیراز، سخنرانی‌ها و مناظره‌های تخصصی علوم انسانی را لازمه فعالیت‌های تشکیلاتی دانشجویان دانست و گفت: در ابتدای قبول مسئولیتم در دانشگاه، با تشکیل جلسات متعدد با تشکل‌های دانشجویی، از دانشجویان برای این معضل رفع نگرانی کردم و به تشکل‌ها برای فضای باز گفتمان و فعالیت در دانشگاه با هر سلیقه اطمینان دادم که به راحتی می‌توانند فعالیت کرده و دانشگاه را نقد کنند.

نادگران در ادامه سخنان خویش، دانشگاه شیراز را پیشگام در ارتباطات بین المللی دانست؛ چرا که وزارت علوم هم پیرامون بین المللی شدن چند دانشگاه و پژوهشکده برتر گام هایی برداشته و یکی از این ها را دانشگاه شیراز معرفی نموده است.

وی به پذیرش دانشجوی خارجی توسط این نهاد علمی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برای پذیرش بیشتر دانشجویان خارجی در حال آماده سازی زیرساخت از جمله شرایط اسکان هستیم چراکه برای بین‌المللی شدن در جهت خواست وزارت علوم، ابتدا باید زیرساخت های آن را فراهم آوریم و بعد گام های بعدی را برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه