English

به مناسبت سالروز ورود حضرت امام (ره) به میهن:

۱۲ بهمن بلیط پردیس سینمایی بهمن سنندج و آزادی بیجار نیم بها عرضه می شود

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به مناسبت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی بلیط پردیس سینمایی بهمن سنندج و آزادی بیجار را به صورت نیم بها عرضه می نماید.

12 بهمن بلیط پردیس سینمایی بهمن سنندج و آزادی بیجار نیم بها عرضه می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از کردستان، به مناسبت 12بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره)به میهن، بلیط پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار به صورت نیم بها عرضه می گردد.

حیدر مرادی مدیر امور سینمایی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اعلام این خبر گفت: به منظور مشارکت در جشن های سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای برنامه های در نظر گرفته شده حوزه هنری استان کردستان در این ایام، 12 بهمن ماه 96 همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تمامی سانس های پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار به صورت نیم بها بلیط عرضه می نمایند.

فیلم های در حال اکران

وی در خصوص فیلم های درحال اکران روز 12 بهمن گفت: در این روز فیلم های  «کمدی انسانی»  به کارگردانی محمد هادی کریمی ، «عشقولانس» به کارگردانی محسن ماهینی، «دختر عمو و پسرعمو» به کارگردانی روح انگیز شمس ، «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی و «شکلاتی» به کارگردانی سهیلا موفق» در سه سالن پردیس سینمایی بهمن سنندج از ساعت 14 تا 20:30 اکران می گردد.

مرادی در خصوص فیلم های در حال اکران سینما آزادی بیجار نیز گفت: در این سینما نیز سه فیلم «کمدی انسانی» ، «سد معبر» و «شکلاتی» در حال اکران می باشد.

سینما بهمن

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان افزود: علاقه مندان جهت اطلاع از وضعیت سانس ها می توانند در مورد پردیس سینمایی بهمن سنندج با شماره تلفن 33290922 و در خصوص سینما آزادی بیجار با شماره 38222323 تماس برقرار و یا از طریق آدرس سایت سینما تیکت به https://www.cinematicket.org و انتخاب سینمای مربوطه ضمن اطلاع از سانس ها به صورت اینترنتی هم به تهیه بلیط بپردازند و از تخفیف ویژه روز 12بهمن ماه برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه