English

۴۹ پرواز از فرودگاه اهواز به مقصد فرودگاه مهرآباد باطل شده است

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد جوی در تهران، 49 پرواز از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد فرودگاه مهرآباد از شنبه شب تا به امروز باطل شده است.

49 پرواز از فرودگاه اهواز به مقصد فرودگاه مهرآباد باطل شده است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد رضا رضایی اظهار کرد: از شنبه شب (7بهمن ماه) شرایط جوی در فرودگاه مهرآباد نامساعد و شاهد بارش برف تهران بودیم. این مساله باعث شد تا بسیاری از پروازها باطل شود.

وی افزود: در این زمینه بر اساس نامه‌هایی که شرکت‌های هواپیمایی به مدیریت ترمینال فرودگاه اهواز ارائه داده‌اند، 49 پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد فرودگاه مهرآباد از شنبه شب تا به امروز باطل شده است.

رضایی عنوان کرد: با توجه به گزارش فرودگاه مهرآباد، در حال حاضر این فرودگاه آماده پذیرش پروازهای ورودی است و بر این اساس پروازهای خروجی و ورودی به فرودگاه اهواز نیز از سر گرفته می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی ساها اولین پروازی است که پس از اعلام فرودگاه مهرآباد فرودگاه اهواز را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پرواز شماره 161شرکت هواپیمایی ساها هم اکنون در حال توزیع کارت پرواز به مسافران است تا پس از آن این پرواز به مقصد تهران انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه