English

اسدالله عباسی:

پیچ و خم‌های اداری مانع توسعه صنعت گردشگری است

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: پیچ و خم‌های اداری مانع توسعه صنعت گردشگری است زیرا این امر موجب می‌شود که شتاب توسعه صنعت گردشگری به نوعی در این حوزه انتخایبه کند شود .

پیچ و خم‌های اداری مانع توسعه صنعت گردشگری  است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، اسدالله عباسی، درباره وضعیت صنعت گردشگری در رودسر، گفت: برای توسعه صنعت گردشگری در رودسر الزامی است که نگاه ویژه به حمایت از سرمایه گذاران در  حیطه صنعت گردشگری در  اولویت قرار  بگیرد  بدین معنا که باید  تقاضای سرمایه گذاری‌ها در صنعت گردشگری به سهولت بررسی و سپس اجرا شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صنعت گردشگری برای تقویت نیازمند تسهیل روابط اداری است بنابراین با توجه به اینکه می‌توان از این صنعت مولد درآمدهای بهینه‌ای  نیز کسب کرد باید تدابیری اتخاذ کرد که پیچ وخم‌های اداری  از  این صنعت مولد رخت ببندد.

عباسی

عباسی افزود: پیچ و خم‌های اداری مانع توسعه صنعت گردشگری  است زیرا این امر موجب می‌شود که شتاب توسعه صنعت گردشگری به نوعی در این حوزه انتخایبه کند شود بنابراین در این راستا  باید پنجره‌ای واحدی شکل بگیرند تا به سرعت امور سرمایه گذاری در صنعت گردشگری  توسعه یابد.

وی ادامه داد: باید فکری برای  تخت‌های  خالی مراکز اقامتی بویژه در فصل زمستان  در این حوزه انتخابیه بکنیم تا صنعت گردشگری در این فصول به مانند دیگر فصول که با تراکم توریست روبرو هستیم جان تازه‌ای بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات مجلس یادآورشد: کاوش‌های که ما در  زمینه آثار باستانی و میراث فرهنگی در شهرستان املش داشته ایم، نشان  از  قدمتی 3500 سال دارد بنابراین می‌توان این حوزه انتخابیه را مقصد آثار باستانی و گردشگری نیز نام گذاری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه