English

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

تمام راه‌های روستایی کرمانشاه پس از بارش برف باز است/ رانندگان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند

مدیرکل راهداری کرمانشاه گفت: به‌رغم بارش برف شب گذشته و مسدود شدن 25 روستا اما با اقدامات انجام‌شده در راهداری استان در حال حاضر تمام راه‌های روستایی کرمانشاه باز است و هیچ مشکلی برای تردد در این نقاط وجود ندارد.

تمام راه‌های روستایی کرمانشاه پس از بارش برف باز است/ رانندگان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن خسروانی بابیان این مطلب که راه‌های روستایی کرمانشاه در برخی از نقاط در مناطق پرپیچ‌وخم قرارگرفته‌اند، ابراز داشت: در حال حاضر کلیه راه‌های روستایی کرمانشاه با انجام اقدامات امدادی همچون برف‌روبی و نمک‌پاشی بازگشایی‌شده‌اند اما روند بازگشایی راه‌ها تا پایان ظهر امروز به‌صورت مداوم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برف راه حدود 25 روستای استان را مسدود کرده بود، خاطرنشان ساخت: به‌رغم ورود سامانه بارشی که باعث بارش برف در کرمانشاه شد، اکنون در هیچ‌کدام از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان مشکل تردد نداریم.

مدیرکل راهداری کرمانشاه با اعلام این خبر که در تمامی حدود 8 هزار کیلومتر راه‌های استان خدمات‌دهی ویژه زمستان انجام می‌گردد، اظهار داشت: در این راستا علاوه بر بازگشایی راه‌های روستایی کرمانشاه، اقدامات آموزشی منع ترددهای و همچنین بررسی مداوم مسائل ایمنی خصوصاً در محورهای برف‌گیر و گردنه‌ها برای رانندگان لحاظ خواهد شد.

وی همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و... را ضروری خواند و از رانندگان خواست از سلامت خودرو خود و تجهیزات آن ازجمله برف‌پاک‌کن، بخاری، لاستیک و... مطمئن باشند و همچنین همکاری لازم را با اکیپ‌ها و عوامل راهداری برای ارائه خدمات بهتر انجام دهند.

محور برفگیر پاوه

تعریض 14 فقره قوس خطرناک در محورهای برفگیر پاوه

مدیرکل راهداری کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارش و احتمال حوادث جاده‌ای، پس از بررسی و شناسایی نقاط پر تصادف طی ماه گذشته 11 فقره قوس خطرناک و فاقد دید به حجم تقریبی 9400 مترمکعب در محور پاوه- نوسود و 3 فقره در گردنه شمشیر از این شهرستان تعریض شد.

وی افزود: سه مرحله برف‌روبی و نمک‌پاشی و تعریض دو دستگاه پل درراه‌های حوزه استحفاظی شهرستان پاوه، همچنین تعمیر و ترمیم 5 دستگاه پل واقع در محور کرمانشاه- کوزران از دیگر اقدامات صورت گرفته این مجموعه در ماه قبل بوده است.

خسروانی به اقداماتی نظیر شستشوی تابلوها، تابلوگذاری، تیغه زنی، بهسازی و تسطیح راه‌های حوزه کوزران و روستای قلعه گینه و گاو پناه، تعمیر و بازسازی راهدارخانه‌های چهارزبر، عین الکش، برنجان و قزانچی اشاره کرد و افزود: تعمیر ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین، ترانشه بری و تعویض شانه سنگی راه در محور کرمانشاه-بیستون، تنقیه و پاک‌سازی کانال قزانچی به طول 150 متر و لکه‌گیری 250 کیلومتر از راه‌های فرعی، اصلی و روستایی این شهرستان از دیگر اقدامات این مجموعه عنوان کرد.

وی گفت: ریزش برداری، برف‌روبی، آسفالت رگلاژی هزار و 670 مترمربع، پاک‌سازی و تنظیم قنو 35 کیلومتر از محورهای ثلاث باباجانی، برنامه ریزی در خصوص بازگشایی به موقع راه‌های روستایی کرمانشاه و همچنین لکه‌گیری 435 مترمربع از محورهای این شهرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته به شمار می‌رود.

خسروی با بیان این مطلب که در برخی مناطق از جمله محدوده شهرستان سنقروکلیایی تا حدود 40 سانتیمتر هم بارش برف گزارش‌شده است، اعلام داشت: با توجه به حساسیت ویژه راهداری کرمانشاه برای بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرها و راه‌های روستایی کرمانشاه در حال حاضر حدود 520 نفر نیرو به همراه 340 دستگاه ماشین‌آلات در تمامی محورهای استان کار بازگشایی معابر را برعهده‌گرفته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه