English

امام جمعه سنندج:

باید قدردان خون شهدای گرانقدر باشیم

ماموستاخدایی با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: افراد زیادی با ایثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا این امنیت کنونی در جامعه برقرار شود در این راستا ما نیز باید قدردان خون شهدای گرانقدر باشیم.

باید قدردان خون شهدای گرانقدر باشیم

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی اظهارداشت: دراین برهه باید قدردان خون شهدای گرانقدرباشیم.

امروز، ششم بهمن ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته جوانان صدر اسلام را حافظان دین و وطن دانست و اظهار کرد: پیامبراسلام (ص) به کمک همین جوانان توانست بر بت‌پرستی پیروز شود و  پرچم اسلام را به اهتزاز در آورد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا جوانان باید تمام لحظات زندگی خود در این دوران را به غنیمت شمارند، افزود: جوانان کشورمان نیز با الگوگیری از جوانان صدر اسلام  باید عمر خود را در راه عزت اسلام، جامعه و کشور صرف کنند.

ماموستا خدایی با اشاره به آیه 29 سوره فاطر که می‌فرماید: «إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَنْ تَبُورَ؛ در حقیقت کسانى که کتاب خدا را مى‌ خوانند و نماز برپا مى‌دارند و از آنچه بدیشان روزى داده‌‌ایم نهان و آشکارا انفاق مى‌کنند امید به تجارتى بسته‌ اند که هرگز زوال نمى‌‌پذیرد» بیان کرد: خداوند در این آیه به بندگانی که تلاوت قرآن و اقامه نماز می کنند بشارت داده هیچگاه در آخرت دچار خسران نخواهند شد.

امام جمعه سنندج، با اشاره به اهمیت پرداخت زکات از دیدگاه دین اسلام پرداخت و عنوان کرد: آنان که زکات پرداخت کرده و به فقرا و مستمندان کمک می‌کنند سعادت دنیا و آخرت را بدست می‌آورند.

 انس گرفتن با کتاب الهی  موجب محبوبیت انسان در نزد خدا و رسول گرامی اسلام (ص) خواهد شد.

وی در ادامه خطاب به مسئولان ادارات مختلف اعلام کرد: همه ما باید نسبت به کار خود احساس مسئولیت کرده و به مردم و کشور وفادار باشیم و در کار و مسئولیت‌مان امانتداری و صداقت را هرگز فراموش نکنیم.

ماموستاخدایی با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: افراد زیادی با ایثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا این امنیت کنونی در جامعه برقرار شود در این راستا ما نیز باید قدردان خون شهدا گرانقدر باشیم.

وی در پایان یادآور شد: دشمنان کشورمان از هیچ دسیسه برای نابودی نظام و انقلاب فروگذاری نکردند که در این راستا همگی باید در مقابل توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان هوشیار وقدردان خون گرانقدرشهدایی باشیم که ارمغان امنیت وعزت رابه ماهدیه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه