English

امسال بطورهمزمان ،

اکران ۱۸ فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان 18فیلم از فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 13تا 21 بهمن جاری در سینما شیدا سنندج خبر داد.

اکران 18 فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جلال قلعه شاخانی اظهار داشت: امسال بطور همزمان در شهر سنندج 18فیلم جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی کردستان،در جلسه برنامه ریزی اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج اظهار کرد: با آغاز فجر انقلاب 18فیلم مطرح سینمای ایران در بخش سودای سیمرغ در سنندج به روی پرده می رود.

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با 13بهمن در سینما شیدا سنندج آغاز می شود، عنوان کرد: آیین افتتاحیه این جشنواره ساعت 6و نیم عصر با حضور هنرمندان سرشناس سینمای کشور در سینما شیدا برگزار می شود.

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کردستان ادامه داد: بر این اساس از 13تا 21بهمن 14فیلم سینمایی سودای سیمرغ و 4فیلم در بخش کودک و نوجوان از مجموعه فیلم های سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سنندج اکران می شود.

سانس های اکران فیلم های جشنواره

قلعه شاخانی با اشاره به زمان اکران این فیلم ها افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فیلم جشنواره فجر در 6سانس اکران می شود و علاقه مندان می توانند در ساعت های 9و 11صبح در بخش فیلم کودک و ساعت 14، 16، 18، 20عصر در بخش سودای سیمرغ این فیلم ها را نظاره گر باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: پس از اکران هر فیلم فرم های نظرسنجی بین مردم توزیع می شود و نتایج این نظر سنجی ها پس از تحلیل و بررسی توسط کارشناسان مربوطه به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال می شود.

جشنواره فیلم فجر

 بلیط فیلم با 20درصد تخفیف و به صورت اینترنتی و مستقیم در سینما شیدا سنندج عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به نگاه ویژه مردم فرهنگ پرور و هنردوست کردستان شاهد استقبال گسترده ای ازاکران همزمان این 18فیلم جشنواره فیلم فجر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه