English

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی حمایت و حاکمیت قانون‌ مطرح کرد:

ضرورت ایجاد زیرساخت‌های قانونی برای جذب سرمایه‌گذار

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی حمایت و حاکمیت قانون در حوزه‌های تجاری، اقتصادی و سرمایه با بیان اینکه برجام فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در کشور باز کرد بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های قانونی برای ارتباط سرمایه گذاران داخلی و خارجی تاکید کرد.

ضرورت ایجاد زیرساخت‌های قانونی برای جذب سرمایه‌گذار

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، عباس شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار، تولید و اشتغال بدون ایجاد زیرساخت‌های قانونی امکان پذیر نیست، تصریح کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید با پیشبرد برجام به پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های سرمایه‌گذاران و جلب مشارکت‌های بخش خصوصی در این زمینه پرداخته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از سرمایه‌های برجام این بود که علاوه بر استفاده از سرمایه‌های داخلی با خارج نیز ارتباط داشته باشیم بر لزوم دستیابی به زیرساخت‌های قانونی تاکید کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی حاکمیت قانون اضافه کرد: باید ساختارهای قانونی برای ارتباط سرمایه گذاران داخلی و خارجی محکم باشد که بر همین اساس در سال گذشته برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برگزاری همایش قانون و سرمایه‌گذاری خارجی صورت گرفت.

شیخ‌الاسلامی خاطرنشان کرد: بر همین اساس همایش بین‌المللی حاکمیت قانون در حوزه‌های تجاری، اقتصادی و سرمایه ۹ و ۱۰ اسفندماه  در مشهد برگزار می‌شود.

وی  در ادامه بررسی تطبیقی  قوانین و مقررات حاکمیت  قانون در حوزه‌های  اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری در ایران و سایر کشورها، حمایت قانونی از فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری، حقوق سرمایه‌گذاری خارجی، اصول حقوق بین‌الملل سرمایه‌گذاری و مطالعه تطبیقی در ایران، آسیب‌شناسی خلاءهای قوانین حاکم بر حوزه‌های اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری را از محورهای برگزاری این همایش ذکر کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی حاکمیت قانون اظهار داشت: برای نخستین‌بار با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی رویدادی باشکوه و جامع با حضور حقوقدانان برجسته کشور و مهمانان بین‌المللی از مراجع حقوقی بین‌المللی و با دعوت از مقامات ملی در مشهد برگزار می‌گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه