English

فرماندار اصفهان:

مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام اقتدار انقلاب را به گوش جهانیان خواهند رساند

فرماندار اصفهان گفت: مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور را به گوش جهانیان خواهند رساند.

مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام اقتدار انقلاب را به گوش جهانیان خواهند رساند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، احمد رضوانی در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر، با اشاره به شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی موجود در کشور افزود: علیرغم اقدامات و پیشرفت های خوب صورت گرفته در عرصه های گوناگون از ابتدای انقلاب تاکنون، اما تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله بسیار است و باید با امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه، در جهت انجام پیگیری های لازم و رفع مشکلات مردم گام های مؤثرتری برداشته شود.

اقتدار نظام و انقلاب، مرهون خون شهداست

وی با بیان اینکه سربلندی و اقتدار نظام و انقلاب، مرهون خون شهدا، فداکاری ایثارگران و حضور گسترده مردم در صحنه های حمایت از نظام است، افزود: مردم ایران از پیش از انقلاب تاکنون، همواره در صحنه های مختلف حمایت از نظام و انقلاب، حضور گسترده داشته و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و آنها شایسته بهترین خدمات هستند.

راهپیمایی 22 بهمن

رضوانی با اشاره به قرار داشتن در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر و لزوم برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت این ایام، خاطرنشان کرد: دستگاه ها موظفند نسبت به برنامه ریزی مناسب، متنوع و در شأن این ایام، جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه مبارک فجر، اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان بیان کرد: مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور را به گوش جهانیان خواهند رساند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه