English

وزیر نیرو مطرح کرد:

باید وارد گفت‌وگوی مستقیم با مردم شویم

وزیرنیرو مدیریت تقاضا را یک امر اجتماعی برشمرد و گفت:‌ در این زمینه باید وارد گفت‌وگوی مستقیم با مردم و یاری گرفتن از صاحب نظران علوم انسانی و اجتماعی شویم.

باید وارد گفت‌وگوی مستقیم با مردم شویم

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضا اردکانیان در نخستین نشست مشترک با مدیرکل جدید و کارکنان دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه گفت:‌ یکی از بخش‌های مهمی که درون دستگاه‌ها به آن بهای مناسبی داده نشده مجموعه روابط‌ عمومی است. بدین منظور فرایند مشخصی را برای انتخاب بهترین گزینه به عنوان مدیرکل روابط عمومی این دوره در نظر گرفته بودیم.

وی افزود:‌ در برنامه ارائه شده وزیر نیرو مبانی وجود دارد که ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با روابط عمومی دارد به همین دلیل شایسته گزینی را از این مجموعه آغاز کرده‌ایم که همواره در دوران کاری خود بیشترین دغدغه را نسبت به نوع عملکرد این بخش داشته‌ام.

وزیر نیرو تاکید کرد:‌ با برگزاری فرایند انتخاب مدیرکل روابط عمومی وزارتخانه درصددیم تا ضمن انتخاب شایسته ترین فرد برای این مجموعه، پروسه انتخاب این چنینی مدیران دستگاه‌ها را نیز به عنوان مدلی موفق فرهنگ‌سازی کرده و به سایر بخش‌ها هم تسری بدهیم.

اردکانیان تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که روابط عمومی وزارت نیرو تنها روابط عمومی این ساختمان و شخص وزیر نباشد بلکه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود صنعت آب و برق کشور نیز به نحو احسن کند.

هدررفت آب

مدیریت تقاضا یک امر اجتماعی است

وی با اشاره به اینکه هر ساله هزینه‌های زیادی را به منظور کاهش تلفات و یا جلوگیری از هدررفت آب در دستور کار خود قرار داده‌ایم، اظهار کرد: ولی مجموعه روابط عمومی با آموزش مصرف صحیح به مردم و تاثیرگذاری بر افکار عمومی در زمینه مدیریت عرضه و تقاضا می‎‌تواند به راحتی هر ساله به میزان ساخت یک نیروگاه و یا سد تاثیرگذار باشد.

اردکانیان مدیریت مصرف را در دل مدیریت تقاضا دانست و افزود: اگر بتوانیم در موضوع مدیریت تقاضا موفق عمل کنیم مطمئنا خواهیم توانست مقوله مصرف را به عنوان یک عنصر روزمره نیز کنترل کنیم.

وزیر نیرو در پایان مدیریت تقاضا را یک امر اجتماعی برشمرد و گفت:‌ در این زمینه باید وارد گفت‌وگوی مستقیم با مردم و یاری گرفتن از صاحب نظران علوم انسانی و اجتماعی شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه