English

مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه در یادواره شهدای سوادآموزی؛

پیگیر رفع مشکلات سواد آموزان کرمانشاه هستم

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه به آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان وعده پیگیری حل مشکلات و دغدغه‌هایشان را داد و گفت: در کنار تیم کاری سوادآموزی استان، پیگیر حل مشکلات سود آموزان کرمانشاه هستم.

پیگیر رفع مشکلات سواد آموزان کرمانشاه هستم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مجید یزدان پناه  ضمن تاکید بر حل مشکلات سواد آموزان کرمانشاه، ابراز داشت: تمام تلاشم را برای حل دغدغه‌ها و مشکلات سواد آموزان کرمانشاه بکار خواهم گرفت و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نخواهم کرد.

یزدان پناه در اولین یادواره شهدای سوادآموزی استان که با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در تالار شهید بهشتی برگزار شد، بابیان این مطلب که در کنار تیم کاری سوادآموزی استان پیگیر حل مشکلات سواد آموزان کرمانشاه هستم، خاطرنشان ساخت: مسئولین کشوری نیز برای حل مشکلات آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان کرمانشاه از موضوع استخدام تا پرداخت مطالباتشان تلاش کنند.

وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری یادواره‌های این‌چنینی در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: آسایش و امنیت کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا بوده و این مهم اهمیت تلاش برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آیندگان را نشان می‌دهد.

یزدان پناه تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی باوجودی که همسایگان ما در ناامنی‌های گاه‌وبیگاه به سر می‌برند، یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است، همه این‌ها از برکت خون شهدا حاصل‌شده است و قطعاً این مهم وظیفه حوزه آموزش‌وپرورش را در اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت دوچندان می‌کند.

فرهنگ دفاع مقدس

انتقال باورهای ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان یک رسالت بزرگ است

یزدان پناه اضافه کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در جریان سال‌های جنگ تحمیلی جانانه به دفاع از سرزمینمان پرداخته و در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به بیگانگان واگذار شود و این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها باید به نسل جوان و آیندگان انتقال داده شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در ادامه از دانش آموزان امروز به‌عنوان آینده‌سازان فردای کشور یادکرد و افزود: باید دانش‌آموزان را با رخدادهای دوران دفاع مقدس آشنا کرد و سعی کنیم این باورهای ارزشمند در وجود نسل جوان نهادینه‌شده و در راستای رشد و تعالی کشور پرورش و گسترش یابد.

وی در پایان ضمن ارزشمند خواندن حرفه سوادآموزی، ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرر استانی و توجهات ویژه دولت به این قشر زحمت‌کش، در آینده نزدیک، شاهد حل مشکلات سواد آموزان کرمانشاه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه