English

نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله در اصفهان آغاز بکار کرد

دبیر هنری جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح‌الله در نگارستان امام خمینی (ره) اصفهان با هدف اشاعه و ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره)خبر داد.

نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله در اصفهان آغاز بکار کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا رفیعی در جمع اصحاب رسانه گفت: این جشنواره شامل  بخش های نمایش خیابانی، صحنه ای و نمایشنامه نویسی است که بخش تئاتر به صورت استانی و بخش نمایشنامه نویسی هم کشوری است.

وی افزود: در بخش نمایش صحنه‌ای این جشنواره شش اثر در هشت سانس در تالار هنر و سالن اصلی مجموعه فرشچیان برای داوری  به روی صحنه می رود.

جشنواره روح الله

دبیر هنری جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله  اظهار داشت: در بخش خیابانی این جشنواره نیز 9 اثر با نام های باقرآباد به کارگردانی آدینه رحیم نژاد، ذبیح اثری از بهمن گرامی، نقل امروز از کوروش نیک پیام، روز خون کاری از مجتبی خلیلی، بذر امید به کارگردانی پویا امامی، سارا چریک از علیرضا شمس، خرداد، رخ داد کاری از نسا سلیمانی، مرزهای بی‌نشان به کارگردانی یدالله موسوی و شیرین و فرهاد مدل 57 اثر مریم دوستی ایرانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح‌الله با معرفی برگزیدگان در بخش های نمایش صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه نویسی شش بهمن ماه در اتاق بازرگانی اصفهان به کارخود پایان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه