English

عصر امروز صورت گرفت

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان اعصاب و روان / دستور ویژه استاندار برای رفع مشکلات بیمارستان سلمان یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان اعصاب و روان بیمارستان سلمان یاسوج دیدار کرد.

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان اعصاب و روان / دستور ویژه استاندار برای رفع مشکلات بیمارستان سلمان یاسوج

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، عصر امروز علی محمد احمدی با جانبازان بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج دیدار و با اهداء شاخه گلی به آنها ادای احترام کرد.

در این دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن شنیدن حرف‌های جانبازان و مسوولان این بیمارستان، اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان ما از شرف و عزت مملکت دفاع کردند، که حق بزرگی بر گردن کشور و مردم دارند.

احمدی با بیان اینکه در این مدت چهار ماهه به صورت مرتب از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سرکشی، و امروز هم با افتخار از جانبازان در بیمارستان سلمان بازدید کردم، بیان داشت: وضعیت امکانات رفاهی در بیمارستان جانبازان مناسب است، اما مطلوب نیست.

IMG_6117

وی با بیان اینکه کیفیت هتلینگ و کمبود پزشک در این بیمارستان باید در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار گیرد، افزود: برای کیفیت مطلوب هتلینگ و تخت‌های بستری بیمارستان سلمان پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

وی بیان داشت: از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به صورت سرزده و متداوم بازدید می‌شود، و باید مشکلات مردم استان شناسایی و محرومیت زدایی کنیم، تا با مدیریت و دانش، سازمان‌ها چابک سازی شوند.

 

اشتغال فرزندان ایثارگران را پیگیری می‌کنیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باید نسبت به رفع کمبود پزشک متخصص این بیمارستان اقدام کند، اظهار داشت: برای اشتغال فرزندان ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی آنچه که قانون اجازه داده است، پیگیری و با جدیت اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه احداث بیمارستان در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: چون احداث و جایگزینی برای بیمارستان سلمان قطعاً به زمان نیاز دارد لذا تلاش برای رفع مشکلات جانبی این بیمارستان باید به عمل  آورده شود.

 احمدی در خصوص احداث بیمارستان ویژه جانبازان و ایثارگران گفت: با توجه به جمعیت جامعه ایثارگر در استان، برنامه ریزی لازم برای احداث بیمارستان در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، خدمات رسانی به جانبازان و بیماران اعصاب روان ومشکلات جامعه ایثارگر را از وظیفه اصلی مسئولین دانست و اظهار داشت: برای اشتغال فرزندان ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی آنچه که قانون اجازه داده است، پیگیری و با جدیت اجرا خواهیم کرد.

IMG_6066

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در این بازدید گفت: استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بدو شروع خدمت صادقانه خود در این استان از خانواده‌های معزز شهدا و جامعه ایثارگران استان شروع کردند.

موسوی اظهار داشت: استاندار به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگر توجه ویژه دارد و در بازدید‌ها به خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و برای رفع مشکلات و امور آن‌ها از هر لحاظ در سطح استان و مرکز کشور با جدیت پیگیر می‌باشد.

 

درد دل‌های جانبازان با ایثارگران

به گزارش موج، در این ملاقات جانبازان و مسوولان بیمارستان سلمان یاسوج مشکلاتی از جمله دارو و درمان و اشتغال فرزندان خود، کمبود فضای فیزیکی، امکانات و قدیمی بودن بیمارستان را مطرح و خواهان توجه بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همجنین دستگاه‌های اجرائی در این رابطه شدند.

یکی از جانبازان در گفت و گو با موج گفت: کمبود پزشک، دارو و درمان، امکانات گرمایشی و سرمایشی، برق اضطراری، غذای نامناسب از مشکلات این بیمارستان است، جانبازان به دلیل مشکلات گوارشی باید از غذاهای رژیمی مناسب مصرف کنند، که متاسفانه خوردن غذای بیمارستان معده را اذیت می‌کند.

جانباز دیگری خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیکاری فرزندان ما را مریض کرده است، نه جنگ ایران و عراق!

کمبود پزشک متخصص و وضعیت داروئی از دیگر مشکلات این بیمارستان بود که استاندار نسبت به رفع این مشکل دستور لازم را به دانشگاه علوم پزشکی و متولیان مربوطه صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی