English

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان خبر داد

افزایش صد درصدی آموزش مصرف بهینه در خانه فرهنگ آب اصفهان

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان از افزایش صد درصدی آموزش مصرف بهینه در پاییز امسال در خانه فرهنگ آب اصفهان خبر داد.

افزایش صد درصدی آموزش مصرف بهینه در خانه فرهنگ آب اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سیداکبر بنی طبا گفت: در پاییز سال جاری بیش از 3 هزار و 358 نفر در گروه های سنی مختلف از جمله مهد کودک، پیش دبستانی، دبستان و بزرگسال در بازدید از خانه فرهنگ آب تحت آموزش مصرف بهینه آب قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اساسی تأسیس خانه فرهنگ آب، ترویج فرهنگ سازی مصرف بهینه آب میان گروه های مختلف مردم بوده است اعلام کرد: از بدو تأسیس خانه فرهنگ آب تاکنون اقشار مختلف جامعه با بازدید از این مرکز تحت آموزشهای مصرف بهینه قرار گرفتند بطوریکه در این میان می توان به آموزش ضمن خدمت معلمان، آموزش مروجین مصرف آب، آموزش بانوان خانه دار، آموزش بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی، آموزش کارکنان شهرداری، آموزش مدیریت مصرف آب برای کودکان و دانش آموزان مقطع مهد کودک، پیش دبستانی و دبستان اشاره کرد.

اب

افزایش صد درصدی بازدید از خانه فرهنگ آب  اصفهان

سیداکبر بنی طبا  بیان کرد: در پاییز امسال با بازدید بیش از 3 هزار و 358 نفر از خانه فرهنگ آب این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل صد درصد افزایش یافته است .

وی افزود : با افزایش صد درصدی بازدید اقشار مختلف جامعه از خانه فرهنگ آب بیش از 20 هزار و 148 نفرساعت از گروههای مختلف سنی تحت آموزش مصرف بهینه آب قرار گرفتند و نیز بازدید از نمایشگاه دائمی تجهیزات کاهنده مصرف و با بهره گیری از تجارب مربیان و کارشناسان مجرب در خانه فرهنگ آب با مبانی مصرف بهینه آب آشنا شدند که این مهم تأثیر بسزایی در مصرف صحیح آب دارد.

وی افزود : در ماههای مهر، آبان و آذر دانش آموزان بیش از 60 آموزشگاه با مراجعه به خانه فرهنگ با مباحث الگوی مصرف آب آشنا شدند که با بازدید از نمایشگاه دائمی تجهیزات کاهنده مصرف به صورت عملی و مستقیم با کارکرد تجهیزات و ابزار کاهنده مصرف آب آشنا شدند و به تفاوت میزان مصرف آب با شیرآلات کم مصرف نسبت به شیرآلات قدیمی پی بردند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان گفت :با افزایش صد درصدی بازدید اقشار مختلف جامعه از خانه فرهنگ آب بیش از 20 هزار و 148 نفرساعت از گروههای مختلف سنی تحت آموزش مصرف بهینه آب قرار گرفتند و نیز بازدید از نمایشگاه دائمی تجهیزات کاهنده مصرف و با بهره گیری از تجارب مربیان و کارشناسان مجرب در خانه فرهنگ آب با مبانی مصرف بهینه آب آشنا شدند که این مهم تأثیر بسزایی در مصرف صحیح آب دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه