English

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد

ارائه ظرفیتهای جدید گردشگری استان اصفهان در نوروز ۹۷ به گردشگران

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از برنامه ریزی برای معرفی ظرفیتها و جاذبه های جدید گردشگری استان اصفهان به گردشگران نوروزی در سال 97 خبر داد.

ارائه ظرفیتهای جدید گردشگری استان اصفهان در نوروز 97 به گردشگران

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فریدون الهیاری با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده در راستای خدمات رسانی به گردشگران در نوروز 97 عنوان کرد: هم اینک دبیرخانه ستاد اجرائی خدمات سفر استان اصفهان در حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات کیفی مناسب به گردشگران در ایام نوروز 97 می باشد.

ایجاد جاذبه های جدید گردشگری  در نوروز 97

وی افزود: امسال تلاش داریم تا در یک اقدام جدید ظرفیتها و جاذبه های جدیدی را برای گردشگری نوروزی در پهنه استان اصفهان فراهم سازیم به گونه ای که در وهله اول کمیته فنی بناهای تاریخی استان در اداره کل تشکیل شده و تلاش داریم تا با برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان سال، برخی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری در داخل شهر اصفهان و همچنین در پهنه استان را که تا کنون بازدید عمومی نداشته اند را برای بازدید گردشگران نوروزی آماده سازی کنیم.

ظرفیت های جدید گردشگری ایران

الله یاری تصریح کرد: با توجه به وجود تنوع اقلیمی در استان اصفهان و وجود حداقل 3 اقلیم کوهستانی، معتدل و گرم و خشک در استان اصفهان، در کنار تنوع آثار تاریخی، امسال در حال برنامه ریزی برای معرفی 28 مسیر گردشگری در محدوده استان اصفهان به گردشگران به ویژه گردشگران نوروزی 97 هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان  در پایان به برنامه های این اداره در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات سفرهای نوروزی در سال 97 اشاره کرد و افزود: امسال در یک رویکرد جدید با توجه به پیشرفت علم و فناوری، در حال تکمیل و به روز رسانی و همچنین تهیه نرم افزارهای اطلاع رسانی به گردشگران هستیم که به زودی جزئیات این نرم افزارها که تمامی نیازهای گردشگران را در بر داشته و بر روی گوشی های هوشمند نصب می شوند ارائه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه