English

گرد و غبار پروازهای فرودگاه های آبادان و اهواز لغو کرد

در پی وقوع گرد و غبار، امروز(30 دی) نیز 2 پرواز ورودی و 4 پرواز خروجی در فرودگاه اهواز و همچنین 1 پرواز نیز در فرودگاه آبادان لغو شد.

گرد و غبار پروازهای فرودگاه های آبادان و اهواز لغو کرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد رضا رضایی مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: با توجه به ادامه پدیده گرد و غبار در استان، پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر از مبدا تهران به مقصد اهواز با شماره پرواز 431 که قرار بود ساعت8:30 وارد فرودگاه اهواز شود، به دلیل کاهش دید به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

وی افزود: همچنین امروز پرواز شماره 2612 هواپیمایی کارون که تهران را به مقصد اهواز ترک کرده بود، به دلیل کاهش دید در فرودگاه اهواز و شرایط نامناسب جوی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر دید افقی در فرودگاه اهواز 600متر است، اظهار کرد: پرواز هواپیمایی قشم ایر، در مسیر تهران – اهواز - تهران با شماره پرواز 1211 که قرار بود در ساعت 10:15 وارد فرودگاه اهواز شود به طور کامل باطل شد.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین پرواز شماره 730 هواپیمایی کیش ایر در مسیر تهران – اهواز - تهران که قرار بود ساعت 10:15 وارد فرودگاه اهواز شود، باطل شد. پرواز شماره 6246 هواپیمایی تابان در مسیر تهران – اهواز - تهران و پرواز شماره 021هواپیمایی کاسپین در مسیر اصفهان – اهواز - تهران باطل شد.

لغو پرواز فرودگاه آبادان

گرد و خاک یک پرواز در فرودگاه آبادان را لغو کرد

همچنین احسان الواری نژاد معاون فرودگاه ایت الله جمی آبادان  گفت: صبح امروز دید افقی در فرودگاه آبادان حدود 500متر بود و امکان ورود پرواز به فرودگاه وجود نداشت.

وی افزود: پرواز شماره 7104 و 7105 هواپیمایی کیش ایر در مسیر تهران – آبادان - تهران به دلیل کاهش دید افقی و علی رغم تاخیر دو ساعته برای بهبود وضعیت، امکان انجام آن وجود نداشت و باطل شد.

معاون فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان تصریح کرد: برای ورود پرواز به فرودگاه آبادان حداقل دید افقی باید 1200متر باشد اما در حال حاضر دید افقی در فرودگاه آبادان حدود یک هزار متر است.

الواری نژاد عنوان کرد: در حال حاضر هیچ پروازی تا ساعت 13 در فرودگاه آبادان وجود ندارد. در ساعت 13، یک پرواز ورودی از اصفهان و یک پرواز نیز از شارجه قرار است وارد فرودگاه شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و بهبود شرایط هوا در شهرستان آبادان پیش بینی می‌کنیم که این دو پرواز ورودی به فرودگاه آبادان انجام شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه