English

استاندار هرمزگان:

برقراری پرواز تهران به ابوموسی، جاسک و بندرلنگه/مرکز خدمات سرمایه گذاری هرمزگان آغاز به کار کرد

استاندار هرمزگان گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری هرمزگان به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده است، که در این راستا سامانه اینترنتی راه اندازی شده و همچنین نمایندگان تمامی دستگاه های اجرایی در یک ساختمان مستقر شده اند تا خدمات مورد نیاز از طریق این مرکز به سرمایه گذاران ارائه شود.

برقراری پرواز تهران به ابوموسی، جاسک و بندرلنگه/مرکز خدمات سرمایه گذاری هرمزگان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج، فریدون همتی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان با بیان اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده است، عنوان کرد: در این راستا سامانه اینترنتی راه اندازی شده و همچنین نمایندگان تمامی دستگاه های اجرایی در یک ساختمان مستقر شده اند تا خدمات مورد نیاز از طریق این مرکز به سرمایه گذاران ارائه شود.

وی ادامه داد: راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان گامی در راستای شفاف سازی و سالم سازی و اقدامی امید بخش برای سرمایه گذاران است.

استاندار هرمزگان افزود: طرح های متقاضیان سرمایه گذاری از طریق این مرکز به دستگاه های مربوطه ارجاع می شود تا استعلامات و مجوزهای مورد نیاز طی مدت دو هفته صادر شود.

همتی دیگر سیاست سرمایه گذاری در هرمزگان را تدوین و ارائه بسته های سرمایه گذاری اعلام کرد و بیان داشت: هرکدام از دستگاه های اجرایی باید استعدادها و ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه کاری خود را احصا و شناسایی و مطالعات فنی و اقتصادی آن را انجام دهند و بر این اساس مجوزهای لازم را نیز از نهادهای مربوطه برای اجرای طرح های سرمایه گذاری اخذ کنند.

وی تصریح کرد: این طرح ها باید در قالب بسته های سرمایه گذاری در سایت مرکز سرمایه گذاری قرار گرفته و معرفی شوند تا افراد علاقه مند و متقاضی هرکدام از این بسته ها را طبق توانمندی خود انتخاب و به سرعت کار سرمایه گذاری و اجرای طرح را آغاز کنند.

استاندار هرمزگان به نقش مهم حمل و نقل هوایی در توسعه سرمایه گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیری ها و اقداماتی را انجام داده ایم تا هر هفته یک پرواز از تهران به شهرستان های ابوموسی، جاسک و بندرلنگه در استان هرمزگان برقرار شود.

همتی خاطرنشان کرد: جهت رونق گرفتن این پروازها، استانداری هرمزگان هزینه 50 درصد صندلی های خالی مانده آنها را تامین می کند تا این مسیرهای پروازی در راستای توسعه و رونق سرمایه گذاری و گردشگری در هرمزگان برقرار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی