English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

کشف ۷۷ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف تعداد 52 دستگاه خودروی مسروقه و 25 دستگاه موتور سیکلت مسروقه در آذرماه امسال خبر داد.

کشف 77 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی بیان داشت: سرقت خودرو و موتور سیکلت را می توان عامل بسیاری دیگر از جرائم نام برد زیرا مجرمان با سرقت وسایل نقلیه اقدام به ارتکاب جرائم دیگری نظیر سرقت منزل،سرقت اماکن، مغازه و کیف قاپی و... می کنند، به همین منظور مقابله با سرقت این گونه اموال تاثیر مستقیمی در کاهش جرائم خواهد داشت و پلیس آگاهی استان در برنامه های تدوین شده بر برخورد با این نوع سرقت ها تمرکز کرده است.

وی افزود: در نتیجه اقدامات انجام شده و طرح های اجرای قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان تعداد 52 دستگاه خودروی سواری و 25 دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف و به مالباختگان تحویل و تعداد 26 نفر از سارقان وسایل نقلیه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان با اشاره به کاهش وقوع سرقت خودرو در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: در 9ماهه امسال سرقت خودرو سه درصد کاهش یافته که قطعاً با همکاری خوب مردم عزیز قادر خواهیم بود بسیاری از این سرقت ها را خنثی و تجهیز خودرو و موتور سیکلت ها به تجهیزات ایمنی و بازدارنده می تواند از وقوع سرقت این وسایل نقلیه پیشگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه