English

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد

برگزاری ۳۱۳ نشست شورای آموزش و پرورش در مناطق مختلف استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش یک ظرفیت است و در این راستا فعالیت های خوبی در حوزه آموزش و پرورش انجام شده است.

برگزاری 313 نشست شورای آموزش و پرورش در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهدی حاجتی با بیان این که سال گذشته 313 جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق مختلف استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: این جلسات یک هزار و 396 مصوبه داشت که 93 درصد از آنها اجرا و بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش بر اساس اجرای این مصوبات مرتفع شد.

حاجتی افزود: در حال  حاضر، 33 / 87 درصد از جمعیت شش سال به بالا و 87 / 96 درصد از جمعیت هدف (10 تا 49 سال) استان باسواد هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان  با بیان این که جذب سوادآموزان در کلاس های سوادآموزی بر اساس ابلاغ سازمان در سال جاری 100 درصد محقق شده، اظهار کرد: بیش از 9 هزار نفر بر اساس سهمیه ابلاغی ما در کلاس سوادآموزی جذب شدند.

حاجتی با اشاره به مراحل اجرای طرح تغییر کاربری برخی اماکن آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش گیلان املاکی دارد که در مناطقی قرار گرفته که با داشتن کاربری تجاری و فروش آن می‌تواند کمک بزرگی به این اداره کل کند و تاکنون 15 مورد با این شرایط در رشت شناسایی شده‌ است.

وی گفت: ارتقای سرانه فضاهای اردوگاهی و اعمال سیاست های تشویقی برای معلمان و دانش آموزان نمونه،  از دیگر برنامه های فعلی آموزش و پرورش است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه