English

استاندار کرمانشاه در شورای اداری سنقر؛

بودجه استان را ۱۰۰ درصد کرده ایم، دیگر فرصت خطا به پایان رسیده است

استاندار کرمانشاه گفت: رویکرد اصلی اقتصاد مقاومتی جهش است و باید با استفاده از شرکت های دانش بنیان و کار برنامه‌ریزی‌شده بیشترین بهره وری و کارآفرینی را داشته باشیم .

بودجه استان را 100 درصد کرده ایم، دیگر فرصت خطا به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در شورای اداری شهرستان سنقروکلیایی بابیان اینکه دغدغه همه مردم و مسئولین بحث اشتغال است، اظهار کرد: همانطور که مدیران در مدیریت بحران به صورت ریسک‌پذیر عمل می‌کنند، باید در رابطه با اشتغال هم  همان گونه عمل کنیم و اگر این اقدام به موقع انجام نشود هزینه‌های سنگینی  برای کشور خواهد داشت.

بازوند بابیان اینکه برای ایجاد اشتغال نیاز به الگوی مدیریت جهادی داریم و باید از مسیر اقتصاد مقاومتی عبور کنیم، اظهار کرد: قوای سه گانه، بخش خصوصی، کارشناسان و اقتصاددان‌ها همه و همه اقتصاد مقاومتی را سند راهبردی توسعه کشور می‌دانند.

وی افزود: مدیران باید موانع را از سر راه بردارند تا مردم به اقتصاد مقاومتی شکل بدهند و وظیفه مسئولین است که شرایط این کار را به وجود بیاورند.

وی  بابیان اینکه فرصت کوشش و خطا در کشور و به خصوص در استان کرمانشاه به پایان رسیده گفت: باید از ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم و هم‌اکنون ابزار و شرایط آن فراهم است.

وی افزود: مدیر انقلابی مدیری است که بتواند با تسهیل گری  موجب کارآفرینی برای جوانان کشور شود.

بازوند با اعلام اینکه هفته آینده حدود 90 میلیارد تومان کمک‌های فنی اعتباری در استان توزیع خواهد شد، گفت: با این رقم می‌توانیم تا هزار میلیارد تومان تسهیلات بگیریم .

وی ادامه داد: در سفر معاون اول رییس جمهور موفق شدیم تخصیص کل استان را 100 درصدی کنیم که با تحقق آن تسریع و شتاب مطلوبی درروند پروژه‌های استان بوجود خواهد آمد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر توسعه کشت گلخانه‌های در استان، اظهار کرد: کشت گلخانه‌ای باید به عنوان یک تکلیف در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گیرد تا از کشاورزی سنتی و معیشتی به کشاورزی مدرن برویم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه