English

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد

هوشمندسازی مدارس از محل فروش اموال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: 30 هزار واحد آموزشی از محل صرفه‌‎جویی و فروش اموال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هوشمندسازی می‌شود.

هوشمندسازی مدارس از محل فروش اموال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی نژاد با اشاره به تدوین پیشنهادی در خصوص هوشمندسازی مدارس، گفت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف به هوشمندسازی مدارس سراسر کشور است لذا دولت باید برای این مهم بودجه در نظر بگیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس پیشنهادی که قرار است در کمیسیون تلفیق مطرح شود 30 هزار واحد آموزشی از محل صرفه‌‎جویی و فروش اموال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هوشمندسازی می‌شود.

وی یادآور شد: این 30 هزار واحد آموزشی به صورت پایلوت و آزمایشی به سیستم‌های هوشمند مد نظر کارشناسان وزارت ارتباطات و وزارت آموزش و پرورش تجهیز می‌شوند تا این طرح به صورت تدریجی در کل کشور اجرایی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: بر اساس پیشنهاد تدوین شده‌ای که قرار است هفته آینده در کمیسیون تلفیق مطرح شود این 30 هزار مدرسه هوشمند به صورت سهمیه‌ای در هر استان برگزیده خواهد شد و چگونگی انتخاب هوشمندسازی این مدارس بر عهده آموزش و پرورش خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی