English

استاندار گیلان مطرح کرد:

مظلوم واقع شدن بخش بهداشت در سال‌های اخیر/تشکیل کمیته‌های بهداشت و درمان به صورت مجزا در گیلان

استاندار گیلان گفت: در طی این سال‌ها بیشترین تمرکز به بخش درمان بوده در حالی که اگر به بخش بهداشت توجه جدی‌تری کنیم علاوه بر ارتقاء سلامت جامعه از لحاظ اقتصادی به صرفه و متحمل هزینه‌های درمانی نخواهیم شد .

مظلوم واقع شدن بخش بهداشت در سال‌های اخیر/تشکیل کمیته‌های بهداشت و درمان به صورت مجزا در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  مصطفی سالاری در دیدار با اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی رشت بخش سلامت را بخش مهمی دانست و افزود: شما عزیزان حوزه مأموریت مهمی را که تأمین کننده سلامت و درمان جامعه است برعهده دارید.

استاندار گیلان با اشاره به تشکیل کمیته‌های 48 گانه در بخش‌های مختلف استان اظهار داشت: انشاء‌ا... برنامه‌‌ریزی‌های اصلی و راهبردی استان در این کمیته‌ها صورت خواهد پذیرفت.

 سالاری کار پزشکان را کاری مردمی دانست افزود :  کار شما عزیزان مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

وی به تشکیل کمیته‌های بهداشت و درمان به صورت مجزا و مظلوم واقع شدن بخش بهداشت در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: در طی این سال‌ها بیشترین تمرکز به بخش درمان بوده در حالی که اگر به بخش بهداشت توجه جدی‌تری کنیم علاوه بر ارتقاء سلامت جامعه از لحاظ اقتصادی به صرفه و متحمل هزینه‌های درمانی نخواهیم شد.

وی شکل‌گیری کمیته‌های بهداشت و درمان را فرصتی برای تهیه سند راهبردی این بخش دانست و افزود: امیدواریم بابرگزاری این کمیته‌، سطح‌بندی و توازن مطلوبی را در بخش بهداشت و درمان شهرستان‌ها ایجاد کنیم.

وی برگزاری کمیته‌های 48 گانه را جلساتی عملیاتی و متناسب با شرایط و تعیین فاصله وضع موجود با وضع مطلوب و از بین بردن این فاصله عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه